کد خبر : 34935
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 11:23

شهردار تبریز مترو و بی‌آرتی را رایگان کرد

شهردار تبریز مترو و بی‌آرتی را رایگان کرد

شهردار تبریز ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان بابت مشکلات ناشی از بارش برف سنگین روز چهارشنبه هفته گذشته خواستار مشارکت شهروندان در مدیریت بارش برف روز شنبه شد و گفت: فردا شنبه ۷ بهمن مترو و اتوبوس های بی‌آرتی به منظور تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی رایگان شده است.

یعقوب هوشیار در گفتگو با شهریار ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: از همراهی پلیس راهور و تمامی شهروندان عزیز تبریز در مدیریت برف روزهای گذشته قدردانی کرده و معتقدیم همراهی شهروندان در دو سال اخیر با مدیریت شهری نقش موثری در دستیابی به اهدافمان داشته است.

وی افزود: مدیریت شهری تبریز همواره به افکار عمومی احترام قائل بوده و به دلیل مشکلات ایجاد شده ناشی از بارش برف روز چهارشنبه، بار دیگر از شهروندان فهیم تبریز عذرخواهی می‌کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به پیش‌بینی بارش مجدد برف در روز شنبه افزود: خدمات دهی مترو و اتوبوس‌های مسیر بی‌آرتی فردا شنبه ۷ بهمن رایگان خواهد بود و از شهروندان عزیز تقاضا داریم حمل و نقل عمومی را جایگزین خودروهای شخصی کنند.

وی گفت : از شهروندان عزیز تقاضا دارم فرزندان پاکبان خود که با وجود سرمای هوا اقدام به بازگشایی معابر می کنند را با استفاده از حمل و نقل عمومی یاری کنند.

هوشیار خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهینه برف‌روبی و محلول‌پاشی توسط پاکبانان شریف و خادمان مردم در مدیریت شهری، و همچین پیشگیری از بروز ترافیک و ایجاد راهبندان، خواهشمندیم از تردد با وسایط نقلیه شخصی خودداری کنید.

وی با اشاره به مدیریت زمان در محلول‌پاشی و برف‌روبی معابر یادآور شد: اگر محلول پاشی و برف‌روبی به موقع انجام شود، معابر اصلی شهر باز بوده و هیچ ترافیکی به وجود نخواهد آمد.

شهردار تبریز تاکید کرد: در بارش‌ سنگین برف هفته گذشته، شاهد قفل بودن معابر و عدم امکان محلول‌پاشی و برف‌روبی بودیم که پس از آن و ورود نیروهای خدمات ترافیک معابر به حالت عادی بازگشت.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی شهروندان در این کار، بهانه‌ای به دست بدخواهان تبریز و آذربایجان ندهیم.

هوشیار در پایان تاکید کرد: به اندازه کافی ماشین‌آلات و تجهیزات برف‌روبی و محلول‌پاشی و محلول داریم و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.