کد خبر : 34941
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 11:35

پیش بینی خرید ماشین آلات جاروب در بودجه سال ۱۴۰۳

پیش بینی خرید ماشین آلات جاروب در بودجه سال ۱۴۰۳

شهردار تبریز از تامین پنج دستگاه جاروب مکانیزه در سال جاری خبر داد و گفت: پنج دستگاه جاروب مکانیزه جدید سال آینده خریداری می‌شود.

یعقوب هوشیار عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، ضمن ابراز تاسف از فوت پاکبان شهرداری منطقه یک اظهار کرد: در دوره چهارم و دو سال اول شورای پنجم ۲۰ کارگر شهرداری تبریز در سانحه رانندگی فوت کرده اند و از این رو دغدعه های اعضای شورای اسلامی شهر در مورد کارگران مهم است.

وی افزود: پنج دستگاه جاروب مکانیزه امسال تعمیر شده و برای سال بعد پنج دستگاه جدید با هدف جلوگیری از رفت و روب معابر اصلی و صیانت از جان این قشر زحمت کش خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکید شهرداری تبریز در فروش اموال غیرمنقول، مولدسازی و سپس فروش است، اضافه کرد: نمی‌خواهیم به هر قیمت ممکن و با فروش املاک به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه برسیم.

شهردار تبریز همچنین در ادامه به تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری اشاره کرد و گفت : ۱۴۰۰ نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری تبدیل وضعیت شده‌اند.

هوشیار در خصوص پروژه‌های مصوب ولی اجرا نشده شهرداری تبریز در یک دهه گذشته نیز خاطرنشان کرد : پروژه تقاطع غیر همسطح حیدرآباد، جزو پروژه‌های مصوب چندساله شهرداری تبریز است که امسال اجرایی شده است و در کنار آن تقاطع دیزل‌آباد که مصوب سال ۹۱ شورای اسلامی شهر است، در این دوره اجرا می شود.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.