کد خبر : 3495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 18:39

تونی : وضعیت تراکتور مرا زجر می دهد

تونی : وضعیت تراکتور مرا زجر می دهد

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از اینکه باشگاه نتوانست بازیکنان مورد نظرش را برای فصل جاری حذب کند، گفت: هیچ یک از بازیکنان کنونی تراکتورسازی در لیست اولیه و اصلی من نبودند.

تونی اولیویرا چهارشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال صنعتی خوزستان، با بیان اینکه حرف هایش بهانه نیست، اظهار کرد: به دلیل اینکه بازیکنان مورد نظر من جذب نشدند مجبور شدم از نفرات دیگری استفاده کنم.
وی ادامه داد: فصل گذشته در تراکتورسازی پنج شش بازیکن تاثیرگذار و همه کاره بودند که بار فنی تیم را به دوش می کشیدند و ستون تیم بودند که امروز آنها را در اختیار تداریم اما من به کارم ایمان و اعتقاد دارم و با نفرات کنونی ادامه می دهم چون تنها راهی که دارم ادامه کار با این تراکتور جدید است.
تونی اضافه کرد: من دو ماه است در تبریز هستم و در شروع تمرینات تنها یازده بازیکن داشتم و بقیه نفرات به صورا قطره چکانی به تیم اضافه شدند و هفت بازیکن سرباز که به تیم آمده اند هشت ماه است پایشان به توپ نخورده و از میادین دور بوده اند، بنابر این من مشکلات بسیار زیادی را تحمل می کنم.
وی ادامه داد: با وجود اینکه پیش از شروع بازی ها برنامه ریزی برای یک اردوی خارج از کشور کرده بودم اما به یکباره این اردو لغو و مجبور شدیم با عجله در تهران اردو بزنیم.
تونی با انتقاد از عملکرد سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با کنایه گفت: در باشگاه یک نفر با مجموعه شوخی می کند!؟
وی گفت: در حالی که من ۱۰ روز دنبال یک بازیکن بودم و قول اضافه کردن وی را داده بودند ، اما به یکباره امروز گفته اند به دلیل نداشتن کرت بازی نمی توانند بازیکن مزبور را جذب کنند.
تونی با ابراز ناراحتی از وضعیت باشگاه، ادامه داد: در ابتدای فصل آن قدر تحت فشار بودم که سه هفته پس از حضور در تبریز حاضر به امضای قرارداد شدم و در همین مواقع مجبور شدم در دقیقه ۹۰ بازیکنان خارجی را بیاورم چون تیم را پیش از حضورم خراب کرده بودند.
وی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی توصیه کرد وقتی مسئولیت می پذیرند به مسئولیت های خود عمل کنند.
سرمربی پرتغالی تراکتورسازی از نوع بازی این تیم مقابل استقلال صنعتی خوزستان ابراز نارضایتی کرد و گفت: به یاد ندارم در طول چهار فصلی که در این تیم بوده ام مثل نیمه اول این بازی بد بازی کنیم که حتی یک موقعیت گل نیز به دست نیاوردیم.
تونی اضافه کرد: در نیمه دوم طی صحبت هایی با بازیکنان گفتم که اعتماد به نفس خود را بازیابند و تا خد امکان تلاش به جبران اشتباهات نیمه اول کنند که تا حدی این صحبت ها موثر واقع شد و با دو تغییر سیستم که ایجاد کردم موقعیت هایی برای گل ایجاد شد که نتوانستیم بهره کافی ببریم.
وی افزود: به دلیل برگشت بازیکنان در نیمه دوم به انها تبریک می گویم اما باید تلاش های زیادی انجام دهیم تا تراکتور دوباره زنده شود.
دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال صنعتی خوزستان از هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.