کد خبر : 34950
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 19:23

هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان‌بندی اجرا نمی‌شود

هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان‌بندی اجرا نمی‌شود

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ابتدای سال بعد هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان‌بندی در استان اجرا نمی‌شود تا بدانیم در صورت تأخیر احتمالی طرح چه کسی باید پاسخگو باشد.

به گزارش آی نیوز ، مالک رحمتی در بازدید از طرح ساخت کمربندی ایلخچی شهرستان اسکو با قدردانی از تلاش تیم‌های اجرایی و پیمانکاری اظهار کرد: اولویت نخست دولت در این استان، اجرای طرح‌های عمرانی به‌عنوان زمینه‌ساز توسعه است.

وی افزود: طراحی سنگین از جمله ایرادات عمده در حوزه اجرای طرح‌های عمرانی است و نقش اصلی در این زمینه را شرکت‌های مشاوره ایفا می‌کنند.

رحمتی تأکید کرد: برای برون‌رفت از این وضعیت باید توجه کنیم که طرح‌های عمرانی و زیرساختی به شکل تکه‌تکه، طراحی و اجرا نشوند زیرا این همان نگاه‌های فصلی و موسمی به طرح‌های عمرانی است که موجب افزایش هزینه‌ها و زمان اجرای طرح‌ها می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به تیم‌های اجرایی، پیمانکاری و مشاوره‌ای طرح ساخت کمربندی ایلخچی گفت: حداکثر تلاشتان این باشد که مناقصه دیگری برگزار نشود و با قرارداد موجود کمربندی ایلخچی تکمیل شود.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد ارزش‌افزوده در حواشی جاده‌های تازه‌احداث نیز فراموش نشود که تحقق آن نیز نیازمند طرحهای چندوجهی است و تحقق نیافتن این موضوع موجب می‌شود که عده‌ای فرصت‌طلب از ارزش‌افزوده ایجاد شده از قبل اجرای طرح‌های زیرساختی برخوردار شوند.

رحمتی اضافه کرد: تسریع در تکمیل این طرح، حیاتی است و اثبات ناکارآمدی دوره‌های قبلی است که ۱۶ سال طول کشیده است.

وی افزود: از پیمانکار طرح قول گرفته‌ایم که تا پایان خردادماه سال آینده کمربندی ایلخچی به بهره‌برداری برسد.

هیچ طرح عمرانی بدون هیچ طرح عمرانی بدون

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ابتدای سال بعد هیچ طرح عمرانی بدون برنامه زمان‌بندی در استان اجرا نمی‌شود تا بدانیم در صورت تأخیر احتمالی طرح چه کسی باید پاسخگو باشد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.