کد خبر : 34954
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 19:45

نامه دو عضو هیئت رئیسه شورا به فرماندار تبریز

نامه دو عضو هیئت رئیسه شورا به فرماندار تبریز

سخنگو و خزانه دار شورای شهر تبریز با ارسال نامه‌ای به رئیس هیئت تطبیق آذربایجان‌شرقی، برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر در مورخه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را غیرقانونی توصیف کردند.

به گزارش آی نیوز ، سخنگو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز با ارسال نامه‌ای به رئیس هیئت تطبیق استان آذربایجان‌شرقی، برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر در مورخه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را غیرقانونی توصیف کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع برای پیشگیری از تکرار مجدد این حرکت‌های هدفدار شدند.

در بخش‌هایی از نامه یاسین بجانی و پرویز هادی آمده است:
با عنایت به نزول رحمت الهی و بارش سنگین برف و عدم همکاری برخی از مجموعه‌های ذیربط در مشکلات شهر، و با توجه به عدم حضور دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهر، آقای روح‌الله دهقان‌نژاد نائب رئیس شورای اسلامی شهر، بدون اطلاع دیگر اعضای هیئت رئیسه و نبود مصوبه هیئت رئیسه، و با هماهنگی غیراعضای هیئت رئیسه، پس از اتمام برف‌روبی و حل و فصل مسائل موجود، روز پنج‌شنبه پنجم بهمن، با رویکرد زیرسوال بردن و تخریب کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش مجموعه شهرداری تبریز اقدام به برگزاری جلسه فوق‌العاده و ضروری به صورت غیرقانونی کرده است.
با توجه به عدم حضور اکثریت اعضای شورا در صحن، اصرار به ادامه برگزاری جلسه موجب بروز حواشی و خدشه‌دار شدن جایگاه شورای شهر و رنجش و آزرده خاطر شدن کارگران و کارکنان این مجموعه شده است.

در پایان نامه دو عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمده است: به منظور پیشگیری از تکرار چنین حرکت‌های هدفدار که باعث یاس و ناامیدی مردم می شود، نسبت به بررسی این موضوع اقدام جدی صورت بگیرد.

نامه دو عضو هیئت نامه دو عضو هیئت

سخنگو و خزانه دار شورای شهر تبریز با ارسال نامه‌ای به رئیس هیئت تطبیق آذربایجان‌شرقی، برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر در مورخه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را غیرقانونی توصیف کردند. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.