کد خبر : 34987
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 13:07

منتظر تهران نمی‌مانیم

منتظر تهران نمی‌مانیم

آی نیوز – استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: ما در این زمینه منتظر تهران نمی‌مانیم و هر آنچه از دستمان بر آید، انجام می‌دهیم، زیرا اختیارات کافی در زمینه نهضت ملی مسکن به استان‌ها داده شده است.

به گزارش آی نیوز، مالک رحمتی در جلسه شورای مسکن مراغه اظهار کرد: مراغه شهر بزرگ و مهمی است و ما نیز هر چه از دستمان برآید برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن در مراغه و دیگر شهرستان‌های استان انجام می‌دهیم.

وی افزود: هر چند موقعیت آذربایجان‌شرقی در نهضت ملی مسکن بد نیست، اما باید تلاش کنیم که جایگاهمان متناسب با شأن استان باشد.

رحمتی ادامه داد؛ ما در این زمینه منتظر تهران نمی‌مانیم و هر آنچه از دستمان بر آید انجام می‌دهیم، زیرا اختیارات کافی در زمینه نهضت ملی مسکن به استان‌ها داده شده است.

وی تأکید کرد: هیچ‌گونه فرافکنی در انجام وظایف محوله سازمان‌ها در استان پذیرفته نیست و همه باید با همکاری و هم‌افزایی برای تحقق برنامه‌ها بکوشند.

نماینده عالی دولت در آذربایجان‌شرقی بیان داشت: مردم محرم‌ترین وجود برای دولتمردان هستند و اگر جایی هم کاری از دستمان برنیاید، به طور شفاف با مردم عزیز در میان می‌گذاریم.

وی همچنین با اشاره به حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسوولان در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ارومیان یادآور شد: ایشان یکی از یاران صدیق امام راحل و یار وفادار رهبر معظم انقلاب بود و حداقل وظیفه دینی‌مان تجلیل از مقام آن عالم ربانی است.

منتظر تهران نمی‌مانیم منتظر تهران نمی‌مانیم ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.