کد خبر : 3501
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 7:43

همت شهرداری تبریز، پروژه مترو را به تحقق رساند

همت شهرداری تبریز، پروژه مترو را به تحقق رساند

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سنوات گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان به پروژه متروی تبریز تزریق شده است؛ این در صورتی است که در دو سال گذشته با همکاری شهرداری و بخش‌های عمرانی، شاهد تزریق اعتباری معادل کل اعتبارات هشت سال،  به این پروژه بوده‌ایم.

به گزارش آی نیوز، دکتر اسماعیل جبارزاده در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست خط یک قطار شهری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه شهرداری، در گذشته کمک خاصی به پروژه مترو نمی‌کرد؛ اما با همت دکتر نجفی و شورای اسلامی شهر، این موضوع شتاب گرفت.
وی تصریح کرد: شهرداری تبریز با بکارگیری تمام ظرفیت‌های ممکن، نقش تعیین‌کننده و چشمگیر در این زمینه داشته‌ که حقیقتاً قابل تقدیر است.
جبارزاده یادآور شد: سپاسگزاریم از رییس جمهورمحترم  که با تخصیص اعتبار لازم در جریان سفرشان به تبریز، توجه خاصی به این پروژه حساس داشته‌اند.
وی با تقدیر از زحمت‌کشان پروژه متروی تبریز متذکر شد: مترو، از ویژگی های توسعه هر شهر بوده و با افتتاح آن تبریز از شهرهای پیشرفته دنیا محسوب خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد، با تداوم این روند، توسعه ایستگاه‌های بعدی خط یک در سال آینده با شتاب هر چه تمام تداوم داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت هفته دولت گفت: در سایه صمیمت، همدلی و تلاش مسئولان استانی و شهری در بخش‌های مختلف، در هفته دولت، در سطح استان ۸۳۳ پروژه در شهرها و روستاهای مختلف با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که ۵۰۰ پروژه آن مربوط به عمران روستایی بوده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.