کد خبر : 35018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 12:16

تدارک برنامه‌های مختلف گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط شهرداری تبریز

تدارک برنامه‌های مختلف گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط شهرداری تبریز

شهردار تبریز از تدارک برنامه های مختلف جهت گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و آمادگی مدیریت شهری برای ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش آی نیوز ، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب در دست اجرا دارد که فضاسازی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی جزو اقدامات شهرداری تبریز در این ایام مبارک است.

وی از بهره برداری ۳۰ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی با ۱۵۷۵ میلیارد تومان هزینه از دهه مبارک فجر تا ۲۹ بهمن سالروز قیام تاریخی مردم تبریز خبر داد و گفت: علاوه بر طرح های قابل بهره برداری ۹ پروژه جدید شهری نیز با اعتبار ۵۵۱ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

هوشیار با اشاره به فضاسازی های گسترده در نقاط مختلف سطح شهر تصریح کرد: مناطق دهگانه شهرداری تبریز با فضاسازی های مختلف و ایجاد امیدآفرینی و نشاط در فضای شهری شور و امید را بین شهروندان نهادینه کرده اند.

وی افزود: استفاده از شعارهای مناسبتی روزانه در ایام الله دهه فجر، توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی با شعار «جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن» و… در فضاسازی های امسال مورد تاکید بوده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشن های مناسبتی در این ایام اشاره کرد و گفت: برپایی جشن‌های متعدد و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز ایام الله دهه فجر و همچنین اعیاد شعبانیه از ۱۲ بهمن تا ۶ اسفند مصادف با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت توسط شهرداری تبریز تدارک دیده شده است.

هوشیار ادامه داد: معاونت ها، مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه جشن های ویژه ای برای شهروندان و خانواده پرسنل شهرداری با مشارکت گروه‌های هنری مطرح تبریز و آذربایجان شرقی ترتیب خواهند داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های مناسبتی برای گرامیداشت باشکوه دهه مبارک فجر می‌توان به برگزاری دو برنامه نورافشانی اشاره کرد. بر همین اساس شامگاه ۱۸ بهمن ماه همزمان با عید بزرگ مبعث و ۲۱ بهمن ماه گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقاط مختلف شهر نورافشانی می شود.

شهردار تبریز یادآور شد: در دهه فجر همچنین شهروندان هر شب شاهد اجرای برنامه ویدئو مپینگ با محتوای موضوعی این ایام در عمارت تاریخی شهرداری تبریز خواهند بود. این برنامه توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برگزار خواهد شد.

هوشیار از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی نیز به مناسبت این ایام خبر داد و گفت: مناطق دهگانه شهری در این ایام با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در فرهنگسراها، سالن های ورزشی و … پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می دارند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.