کد خبر : 3502
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 7:48

وحدت و همگرایی، رمز تداوم حرکت پرشتاب مترو است

وحدت و همگرایی، رمز تداوم حرکت پرشتاب مترو است

شهردار تبریز، مدیریت واحد شهری را رمز موفقیت شهرهاخواند و افزود: علی‌رغم نبود ساز و کار قانونی این الگوی مدیریتی، در دو سال گذشته، با حمایت ها و مدیریت ارزشمند استاندار تلاش‌گر، شاهد یک مدیریت همدل و هماهنگ در رابطه با پروژه‌های شهری بوده‌ایم.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از فاط نخست از خط یک پروژه قطار شهری تبریز، اظهار داشت: با اتکا به همین همت و وحدت، شهرداری تبریز سال گذشته پروژه‌هایی عظیمی را با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومان شروع کرد؛ امسال نیز پروژه‌های دیگری با ۱۰۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.
وی با اشاره به این‌که طبق ارزیابی‌های توسعه‌محور، هزینه ۵ هزار میلیارد تومان برای رسیدن وضیت شمال غرب به متوسط کشوری، مورد نیاز است؛ اظهار داشت: این در صورتی است که شهرداری تبریز ۲ هزار میلیارد تومان در شهر تبریز سرمایه گذاری کرده است.
شهردار تبریز به اعتبارات تخصیص‌یافته از سوی دولت و شهرداری تبریز به پروژه مترو اشاره کرد و گفت: تا سال ۹۳ کل مبلغ تزریق‌شده به پروژه قطار شهری از سوی دولت ۵۶۰ میلیارد تومان و از سوی شهرداری ۲۱۸ میلیارد تومان بوده‌است؛ این در صورتی است که سال گذشته،  ۴۴۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری و ۹۰ میلیارد تومان نیز از سوی دولت، تزریق شده است.
 دکتر نجفی با بیان این‌که برای خط دو قطار شهری، ۵۴۰ میلیارد تومان بودجه، مقرر شده‌‌ که  ۱۴۰ میلیارد تومان آن تا کنون در سال جاری هزینه شده است؛ اظها داشت: در همین خط ۳۱۸ میلیون یورو فاینانس مقرر شده‌است؛ به این ترتیب، این دو مبلغ، در کنار ۵۱۷ میلیون دلار مصوب سفر رییس‌جمهور محترم که هم‌اکنون در حال اخذ آن هستیم، رقم بزرگی است که در حال تزریق به خط دوم پروژه قطار شهری تبریز است.
وی با تاکید بر این که شتاب اجرای توسعه مترو، توقف‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی، رمز تحقق پروژه قطار شهری است؛ با این پشتوانه معنوی، مصمم به ادامه حرکت ها تحول آفرین هستیم.
با تداوم این روند و ادامه حمایت ها و هماهنگی های استانی و ملی،  پروژه قطار شهری، در بخش های متعدد خرید واگن و توسعه زیرساخت های ریلی و عمرانی، با شتاب بیشتری تحقق خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.