کد خبر : 3505
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 5:38

بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تفرجگاه عینالی

بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تفرجگاه عینالی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور همزمان با هفته دولت از تفرجگاه عینالی بازدید کرد.

به گزارش آی نیوز، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور به همراه معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شهردار کلانشهر تبریز و چندتن از مسئولین شهری از تفرجگاه عینالی بازدید به عمل آورد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با هیئت همراه، با استقبال پرسنل این سازمان در ساختمان جدید سازمان حضور یافت و مسعود برزگر جلالی مدیرعامل سازمان در خصوص سازمان، اهداف آن و خلاصه ای از عملکرد سازمان تضویحاتی ارائه نمودند.
در ادامه بازدید معاون وزیر و هیئت همراه از پروژه ها و فعالیتهای سازمان در تفرجگاه عینالی بازدید و از نزدیک در جریان اجرای پروژه های مختلف قرار گرفتند.
هوشنگ خندان دل ضمن تقدیر از عملکرد سازمان در اجرای پروژه های مختلف جهت ایجاد امکانات رفاهی تفریحی برای شهروندان و گردشگران اظهار داشت: شهرداری تبریز در اجرای پروژه های عمرانی و فضای سبز در تفرجگاه عینالی خدمات ارزنده ای برای شهروندان ارائه نموده است که  نشان از تحرک مثبت مدیریت شهری دارد.
معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه بازدید خود از تفرجگاه عینالی ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، نماز ظهر و عصر خود را در آستان مقدس امامزادگان عون بن علی و زیدبن علی (ع) اقامه نمودند و در ادامه در قطعه فضای سبز شهدا به یاد و خاطره شهیدان والا مقام تبریز گل محمدی کاشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.