کد خبر : 35053
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 12:19

طرح توسعه نیروگاه تبریز با ۱۸ هزار میلیارد تومان

طرح توسعه نیروگاه تبریز با ۱۸ هزار میلیارد تومان

آی نیوز – طرح توسعه و بازتوانی نیروگاه تبریز با سرمایه ای بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده و روند آن در دست اجرا می باشد.

به گزارش آی نیوز ،  محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طرح توسعه و بازتوانی نیروگاه تبریز با سرمایه ای بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده و روند آن در دست اجرا می باشد.

محمد کلامی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع استان اظهار کرد: تلاش ها و اقدامات ستاد تسهیل و رفع موانع، در راستای حمایت از تولید و رفع مشکلات واحد های تولیدی است که این خود نیز به مفهوم حمایت از توسعه پایدار در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: معاونت هماهنگی وظیفه و رسالت ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اقتصادی استادی رای رسیدن به اهداف و نتایج مطلوب اقتصادی را بر عهده دارد.

کلامی تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی باید با همگرایی، هم افزایی و هماهنگی های لازم، در راستای حل مشکلات واحد های تولیدی گام بردارند، چرا که ما وظیفه حمایت از تولید را بر عهده داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از طرح توسعه نیروگاه تبریز خبر داد و گفت: طرح توسعه و بازتوانی نیروگاه تبریز با سرمایه ای بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده و روند آن در دست اجرا می باشد.

کلامی افزود: طرح بازتوانی نیروگاه تبریز سیکل ترکیبی گازی و گازوئیلی بوده و علی رغم افزایش راندمان، کاهش ۹۰ درصدی مصرف آب را شاهد خواهیم بود.

در این جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع، مسائل و مشکلات مربوط به ۱۲ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات حمایتی در مورد آنها اتخاذ شد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.