کد خبر : 35074
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 12:07

تجهیز سالن چندمنظوره ورزشی کارگاه امانی توسط شهرداری منطقه ۲

تجهیز سالن چندمنظوره ورزشی کارگاه امانی توسط شهرداری منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: تجهیز سالن چندمنظوره ورزشی کارگاه امانی در حال تجهیز به امکانات ورزشی است.

به گزارش آی نیوز ، موسی علیپور زنوزی با اعلام این مطلب افزود: سالن چندمنظوره ورزشی کارگاه امانی به امکاناتی از قبیل نصب سکوی سیار، کف سازی و ایمن سازی، نصب میله و تورهای ورزشی و… در حال تجهیز است و این سالن تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.
زنوزی، مساحت سالن مذکور را در ۲۰۰۰ مترمربع عنوان و تصریح کرد: این سالن ورزشی درحال تامین روشنائی و تجهیز رختکن نیز است و پس از تجهیز علاوه بر استفاده در امور ورزشی، در مواقع بروز بحران های طبیعی از قبیل سیل و زلزله برای اسکان موقت شهروندان هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: توسط امور ارتباطات منطقه ۲، به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت آغاز چهل و پنچمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسیر سه کیلومتری جاده ائل گلی از ابتدای این مسیر از سوی راهنمائی تا میدان بزرگ ائل گلی، مزین به ریسه های نوری، پرچم های رنگی، بنرهای تبریک و المان مناسبتی این ایام مبارک شد.
زنوزی تصریح کرد: همچنین توسط واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری منطقه نیز المان مناسبتی عدد ۴۵ در فلکه خیام جاده ائل گلی به نشانه آغاز چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی نصب شده است.

تجهیز سالن چندمنظوره تجهیز سالن چندمنظوره ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.