کد خبر : 35090
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 14:14

آخرین وضعیت طرح نجات تبریز

آخرین وضعیت طرح نجات تبریز

شهردار تبریز با اشاره به پروژه‌های کلان شهری در دوره فعلی گفت: طرح نجات تبریز را به عنوان مطالبه ۲۰ ساله مردم تبریز آغاز کرده و تملکات مسیرگشایی را به اتمام رسانده ایم.

به گزارش آی نیوز ، یعقوب هوشیار به همراه معاونان و مدیران ارشد شهرداری تبریز با استاندار جدید آذربایجان شرقی دیدار کرده و ضمن تبریک انتصاب وی، برای آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آرزوی موفقیت کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدار با تشریح عملکرد ۲ ساله مدیریت شهری اظهار کرد: ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهری نوسازی شده است که با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر در اعطای وام کم بهره صورت گرفته است.

وی افزود: خط یک متروی تبریز را تکمیل کرده و در حال حاضر تمرکز خود را برای تکمیل و راه‌اندازی فاز اول خط ۲ متروی تبریز گذاشته‌ایم که تا پایان دوره فعلی راه‌اندازی می شود.

هوشیار با اشاره به پروژه‌های کلان شهری در دوره فعلی یادآور شد: طرح نجات تبریز را به عنوان مطالبه ۲۰ ساله مردم تبریز آغاز کرده و تملکات مسیرگشایی را به اتمام رسانده ایم.

وی اضافه کرد: فاز اول مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب در اوایل اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد و برای این با ۱۵۰۰ متر طول هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت همراهی نهادهای دولتی با شهرداری تبریز گفت: در طرح نجات تبریز و همچنین دیگر پروژه‌های شاخص شهری نیازمند همراهی دیگر نهادهای دولتی هستیم که موجب تسریع عملیات اجرایی می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۴۵ دوره قرار خدمت در مناطق دهگانه یادآور شد: در دوره فعلی مدیریت شهری قرارهای خدمت شهرداری در مناطق را برگزار و طی آن نسبت به احصای مشکلات محلات، شناسایی و معرفی نخبگان ورزشی، فرهنگی، علمی و قرآنی پرداختیم.

هوشیار با اشاره به برگزاری مستمر دیدارهای مردمی نیز گفت: بیش از ۶۰ دیدار مردمی در شهرداری تبریز برگزار کرده و علاوه بر آن در قرارهای خدمت، میز خدمت مساجد و میز خدمت مصلی نیز به صورت مستمر با مردم دیدار و نسبت به حل مشکلات آنها اقدام می کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلات شهر را در ۱۶۷ محور و حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، ترافیک، فصای سبز، ورزشی و فرهنگی احصا کرده و برای رفع آنها برنامه ریزی کرده ایم.

شهردار تبریز با اشاره به سهم بودجه ۱۴ هزار میلیارد تومانی عمرانی در سال جاری نیز گفت: پروژه‌های عمرانی شهر در سال جاری به بهترین وجه پیش رفته و در ایام دهه فجر ۳۰ پروژه مهم شهری در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی با ۱۵۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از توسعه هوشمند سازی‌ شهر تبریز خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری کار کرده‌ایم که سیاست گذاری ما توسعه ۷۴۰ کیلومتری آن است.

هوشیار در پایان صحبت‌های خود آمادگی مدیریت شهری را برای همراهی با مدیریت جدید استان اعلام کرد.

آخرین وضعیت طرح نجات تبریز آخرین وضعیت طرح نجات تبریز ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.