آغاز فعالیت رسمی حزب رفاه و سلامت در آذربایجان شرقی

آغاز فعالیت رسمی حزب رفاه و سلامت در آذربایجان شرقی

آی نیوز – طی آیینی، فعالیت رسمی حزب رفاه و سلامت با حضور نمایندگان و مدیران کشوری و استانی در تبریز آغاز شد.

به گزارش آی نیوز ، هدف اصلی این حزب و تمرکز اصلی آن بر روی مسائل اجتماعی، توسعه، رفاه و افزایش سلامت مردم، پیگیری مطالبات منطقه‌ای، طرح‌های معوق مانده و ارتقای جایگاه تبریز و آذربایجان شرقی خواهد بود.

شهرام دبیری، دبیرکل حزب رفاه و سلامت، سه شنبه شب در این آیین آغاز به کار رسمی این حزب با اشاره به اینکه متاسفانه آذربایجان شرقی در شاخص های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که در کشور وجود دارد، هنوز نتوانسته است به جایگاه خاص خودش برسد، گفت: یکی از اهداف اصلی حزب رفاه و سلامت تحقق آرمان های استانی و ارتقا جایگاه تبریز در سطح کشور است.

آغاز فعالیت رسمی حزب رفاه و سلامت در آذربایجان شرقی

آغاز فعالیت رسمی حزب

آغاز فعالیت رسمی حزب رفاه و سلامت در آذربایجان شرقی

وی با بیان اینکه رفاه و سلامت، دو رکن مهم جامعه است، ادامه داد: سلامتی همواره اولویت اول انسان بوده و بعد از آن مسائل مربوط به رفاه مورد اهمیت قرار می گیرد و تشکیل حزب رفاه و سلامت برابر اولویت و مشکلات اصلی موجود در جامعه قدم های موثری فارغ از هر جناح سیاسی در راستای رضایتمندی مردم بردارد .

وی با اشاره به حیطه فعالیت این حزب گفت: حزب رفاه و سلامت در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای افزایش امید به زندگی فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حزب رفاه و سلامت، حزبی مداوم است و صرفا منحصر به زمان انتخابات نیست، افزود: این حزب هدف های بلند مدتی دارد و چشم انداز ما برای حزب رفاه و سلامت به عنوان یک حزب پیشرو و موفق وضع قوانین ارتقای کیفیت خدمات سلامت و رفاه جامعه و دیگر مولفه های پر اهمیت مشارکت مردم است.

دبیر کل حزب اضافه کرد: تاسیس این حزب تصمیم گیری صحیح و عاقلانه برای اداره مسائل رفاهی و سلامتی کشور است و در کل مفهوم کلمه حزب، تعریفی از سیاست است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم بدور از گرایش های سیاسی موجود فعالیت های حزب را پیش ببریم، افزود: ما هم به اصول معتقدیم و هم از نیاز اصلاحات به اصلاحات آگاهی داریم.

آغاز فعالیت رسمی حزب

آغاز فعالیت رسمی حزب

علیرضا رحیمی سخنگوی حزب رفاه و سلامت نیز در آیین رونمایی از این حزب با بیان اینکه احزاب دروازه بان جوامع هستند و رابط بین خواسته مردم و قانون گذاران، گفت: حزب چرخ دنده دموکراسی است و فعالیت های آن ماسوای خط کشی های چپ و راست و حول رشد استان برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کار جمعی، ادامه داد: در همین راستا ۵ سال قبل قدمی در تبریز برای شروع فعالیت یک حزب برداشته شد و امروز رسما تشکیل شد و نهایتا دو سال قبل به صورت جدی با محوریت رفاه و سلامت در قالب حزب و تشکیلاتی شناسنامه دار در مرحله استانی و بعد کشوری کلید خورد.

رحیمی با بیان اینکه تولد احزاب به واسطه احساس نیاز در جامعه است، گفت: مشکلات مختلف حوزه سلامت از جمله بی عدالتی ها، نا همگونی ها بود و نیازهای انسانی را شاهد بودیم و حزب رفاه و سلامت تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های این حزب به هیچ وجه مقطعی و سیاسی نیست و حرکت انتخاباتی نیست، اظهار داشت: این حزب شهر و استان را با توسعه و رفاه و سلامت همگام می کند چراکه رفاه مفاهیم مختلفی در سطح های مختلف جامعه دارد که توسعه قسمتی از شاخصه های رفاه است نه تمام آن.

سخنگوی حزب رفاه و سلامت اضافه کرد: این حزب با علم و تکیه بر اعتقادات جامعه یک ظرفیت و بستر برای ساختار سازی، نخبه سازی، فرهنگ و سلامت جامعه خواهد بود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.