کد خبر : 3511
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 - 5:16

همگرایی شورا، پشتیبان مسیر تحول شهر خواهد بود

همگرایی شورا، پشتیبان مسیر تحول شهر خواهد بود

رییس شورای اسلامی شهر تبریز، روند برگزاری انتخابات هیئت‌رییسه این شورا را گواه بارز اراده شورا در محور قراردادن همت و همگرایی خواند و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر نشان دادند که آن‌چه برای‌شان در اولویت است، وحدت رویه در پیگیری موضوعات شهری است.

به گزارش ، دکتر شهرام دبیری با بیان این مطلب اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «شورا مظهر اقتدار ملی است » این اقتدار، طبیعی است که بدون پشتوانه وحدت و همدلی، میسر نخواهد شد.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تبریز در مسیر تکاملی خود، به این واقعیت دست یافته که مجموع رقابت‌ها و چالش‌های خود را باید در یک نقطه وحدت‌بخش، متمرکز کند؛ همین موضوع باعث می‌شود موضوعات شورا، در نهایت در راستای اهداف توسعه و خدمتگزاری باشد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز، تغییرات ترکیب هیئت‌رییسه را از مسائل طبیعی و سالانه شورا عنوان و متذکر کرد: هیئت‌رییسه گذشته تمام تلاش و همت خود را در ایفای نقش موثر توسط شورا به کار برد و در یک سال آتی، هیئت‌رییسه جدید خواهد بود که با برخورداری از اعضای جدید، اهداف شورا را پیگیری کند.
دکتر دبیری تاکید کرد: این پشتوانه ارزشمند، حامی و ناظر فعالیت های شهرداری بوده و مسیر تحول و پیشرفت شهر را قوت خواهد بخشید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.