کد خبر : 35120
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 11:18

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح “خانه من” در ۶۰۰ مدرسه تبریز

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح “خانه من” در ۶۰۰ مدرسه تبریز

شهردار تبریز از اجرای طرح توسعه زیرساخت های ورزشی، سلامت و کتابخانه در مدارس تبریز خبر داد و گفت: شهرداری تبریز برای اولین بار برنامه های فرهنگی خود را با عنوان طرح ” خانه من” در راستای برنامه های راهبردی عملیاتی خود طی سال ۱۴۰۳ اجرا می کند.

یعقوب هوشیار در جریان بازدید از نمایشگاه های ویژه دهه فجر در مدارس سطح حوزه منطقه ۲ تبریز بر اهمیت توسعه زیرساخت های مختلف در مدارس تاکید کرد و افزود: بیش از ۱۱۰ مدرسه در این دوره مدیریت شهری و از ابتدای سال جاری از خدمات مختلف ورزشی، سلامت و کتابخانه ای بهره مند شده اند.

وی همچنین با اشاره به اجرای دقیق برنامه های پیش بینی شده شهرداری تبریز در سال آینده برای مدارس نیز از اجرای طرح جدید “خانه من” خبر داد.

هوشیار، با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد انگیزه برای مطالعه در بین دانش آموزان و افزایش سرانه مطالعه اجرا می شود، ادامه داد: برای اجرای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: در قالب اجرای این طرح در سال آینده بیش از ۶۰۰ مدرسه دولتی به تجهیزات، امکانات کتابخانه و دیگر امکانات سخت افزاری مجهز می شوند و دانش آموزان می توانند در اوقات فراغت خود از امکانات کتابخانه ها بهره مند شوند.

گفتنی است شهردار تبریز از نمایشگاه های ویژه دهه فجر از دبیرستان شاهد علی بن ابیطالب(ع)، هنرستان دخترانه فاطمه زهرا و دبستان پسرانه کارا نیز بازدید کرد.

همچنین شهردار تبریز در ادامه از پروژه های عمرانی منطقه ۲ تبریز بازدید کرد.

حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز که در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز یعقوب هوشیار را همراهی می کرد با اشاره به تقویت زیرساخت های فرهنگی تبریز پروژه پردیس فرهنگ و رسانه را سپهر پروژه های عمرانی با رویکرد فرهنگی معرفی کرد و گفت: این پروژه با هدف توان افزایی حوزه فرهنگی تبریز در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه شاخص در ۸ هزار متر مربع و در ۶ طبقه سازه ای تکمیل و تا پایان بهمن ماه افتتاح و در اختیار اصحاب فرهنگ و رسانه تبریز قرار می گیرد.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.