کد خبر : 35128
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 13:39

پاکسازی معابر اصلی تبریز صرفا با جاروب مکانیزه

پاکسازی معابر اصلی تبریز صرفا با جاروب مکانیزه

آی نیوز – معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر استفاده از جاروب مکانیزه برای پاکسازی و تنظیف معابر اصلی، پرتردد و حساس تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز ، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: پاکسازی معابر اصلی و حساس شهر بر اساس دفترچه پیمان ضرورتا باید توسط جاروب مکانیزه انجام گیرد و در این راستا نظارت ویزه ناظران ستادی و استفاده از جی پی اس جهت بررسی عملکرد این جاروب ها در دستور کار قرار دارد.
عباس نژاد بر توجه ویژه به ایمنی و سلامت نیروهای شهرداری تاکید کرد و گفت: کارگران زحمتکش خدمات شهری نقش اساسی در ارائه خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان از خادمان خود در مجموعه شهرداری را دارند دارند و باید در کنار توجه به مسائل ایمنی و سلامت آنان، به مسائل رفاهی این نیروها نیزو به صورت ویژه توجه شود.
وی با اشاره به تنوع ماموریت های حوزه محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: ماموریت های متنوع و وظایف گسترده حوزه محیط زیست و خدمات شهری ایجاب می کند نیروهای این حوزه شهرداری به صورت شبانه روزی فعالیت نمایند و انصافا نیروهای خدمات شهری در تمامی ماموریت های محوله پای کار هستند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: از شهروندان فهیم و محترم که همواره همراه شهرداری هستند درخواست داریم تا ضمن همکاری و همراهی با خادمان خود در شهرداری تبریز در صورت بروز و وجود هرگونه مشکل در حوزه خدمات شهری مراتب را به سامانه ۱۳۷ اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری شده و مشکل رفع قرار گیرد. پاکسازی معابر اصلی

آی نیوز – معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر استفاده از جاروب مکانیزه برای پاکسازی و تنظیف معابر اصلی، پرتردد و حساس تاکید کرد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.