کد خبر : 35146
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 11:53

نصب عریض ترین پل سگمنتال بتنی کشور در تبریز

نصب عریض ترین پل سگمنتال بتنی کشور در تبریز

شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد و گفت: امروز همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، نخستین قطعه سگمنتال این پروژه به عنوان استفاده از فناوری و تکنولوژی های نوین نصب و جای گذاری شد.

به گزارش آی نیوز ، یعقوب هوشیار همزمان با نصب این قطعه سگمنتال که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری انجام یافت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد مبارک ماه شعبان اظهار کرد: این پروژه چند ویژگی مهم دارد که مهمترین آن امروز با نصب عریض ترین پل صندوقه ای سگمنتال در ایران رقم خورد.

هوشیار افزود: برخلاف باور عمومی مبنی بر نگاه پیمانکاری شهرداری به پروژه های شهری، در این پروژه شاهد انتقال تکنولوژی به شمالغرب هستیم که با راه اندازی این تکنولوژی شاهد ارائه خدمات به شهروندان تبریزی و دیگر شهرها خواهیم بود.

وی با قدردانی از شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان به سبب تولید این قطعه سگمنتال، خاطرنشان کرد: روزشمار این پروژه برای سوم خرداد سال آینده است و امیدوارم طبق وعده ای که داده ایم در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

به گفته شهردار تبریز، این پروژه به طول ۶۳۰متر و عرض ۱۶ متر با کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در دست احداث است.

شهردار تبریز با قدردانی از توجه اعضای شورای اسلامی شهر جهت توجه به مناطق کم برخوردار شهر، تصریح کرد: سه پل معلم، قراملک و حیدرآباد در منطقه کم‌برخوردار شهری احداث می شود که نشان از توجه شورا به توسعه متوازن شهر است. در خط ۲ مترو از قراملک تا استانداری نیز تلاش داریم منابع شهری را به سمت مناطق کم‌ برخوردار هدایت کنیم تا تمام شهروندان از این خدمات بهره مند شوند.

هوشیار با اشاره به آغاز احداث پنج تقاطع غیر همسطح  از ۶ تقاطع غیر همسطح جدید در سطح شهر و با ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خاطرنشان کرد : تقاطع‌های غیرهمسطح معلم، قراملک، حیدرآباد، شهید حیدری در اتوبان ولایت و پل خلعت پوشان در راستای کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در این مناطق در حال اجرا شدن است و طبق زمانبندی قابل بهره برداری خواهند بود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در بازدید از این پروژه ترافیکی گفت: امروز اولین عرشه سگمنتال جای گذاری و به نوعی این تکنولوژی وارد شهر ما شد.

برگی با اشاره به تولید این قطعه با توان تخصصی مجموعه شهرداری افزود: این امر به همت والا و اراده قوی شهردار تبریز و شهرداران مناطق و معاونان مربوط می شود که دست در دست  هم دادند تا شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: این تحول در شهر، ماحصل اقدامات مدیران شهرداری بوده و  قابل قدردانی است.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.