کد خبر : 3525
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 6:20

شناسایی استعدادهای هنری شهروندان در محلات درقالب جشنواره فیروزه

شناسایی استعدادهای هنری شهروندان در محلات درقالب جشنواره فیروزه

 معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  اظهار داشت: شناسایی استعدادهای هنری شهروندان ساکن در محلات از اهداف شهرداری تبریز در جشنوراه محلات فیروزه بود.

به گزارش آی نیوز به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام احمد حمیدی در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان و کارآموزان فرهنگسراهای غرب تبریز در قراملک، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه اذعان داشت: در نظر داریم در تمام مناطق، توانمندی بانوان و جوانان شناسایی شده و در راستای ترویج نشاط اجتماعی و فرهنگ زندگی شهروند اسلامی و همچنین ارتقای میزان مشارکت شهروندان در مدیریت شهر به کارگرفته شود.
وی، شهرداری را یکی از فعال ترین ارگانهای فرهنگی، اجتماعی و مدیریت شهری دانست و گفت: شهرداری تبریز ۵۰ هزار نفر مخاطب در حوزه فرهنگی و هنری داشته و در سال ۹۳ به عنوان نهاد برتر و پرمخاطب این حوزه در استان انتخاب شده است.
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه کشف و پرورش  استعدادهای شهروندان از اهداف اصلی شهرداری تبریز در جشنواره محلات فیروزه بود، گفت: قالب‌های مختلف این جشنواره با ابزارهایی نظیر عکاسی، کارگاه‌های بین رشته ای، داستان کوتاه، نگارگری، تصویرسازی، فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، سرود، تواشیح، نمایشنامه، انیمیشن، پوستر، ایده خلاقانه و… به منصه ظهور خواهد رسید.
 حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: جشنواره محلات  فیروزه، با محور قرار دادن محلات تبریز و با هدف غنی‌سازی فرهنگی شهر و اوقات فراغت شهروندان، مرکز ثقل برنامه‌های امسال را، محلات سطح شهر قرار داد تا در شهروندان، حس تعلق به محله را ایجاد کنیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، ضمن تقدیر وتشکر از شهرداری منطقه ۶ که در این امر پیشقدم بوده، گفت: این برنامه ها با اهداف تعریف شده در دیگر پارکها و محلات غرب تبریز توسعه یافته و برگزار خواهد شد.
گفتنی است این نمایشگاه در قالب برنامه های فرهنگی، تفریحی جشنواره تابستانه فیروزه، با برپایی ۵۰ غرفه و حضور ۱۵۲ نفر هنرمند در فرهنگسرای حضرت رقیه (ع) شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.