کد خبر : 35251
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 12:28

بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی تا پایان سال جاری 

بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی تا پایان سال جاری 

شهردار تبریز از بهره‌برداری ۶ پروژه ورزشی در مناطق کم‌برخوردار شهر تا پایان سال جاری خبر داد.  

یعقوب هوشیار در ادامه بازدید هفتگی خود در قالب جمعه‌های ورزشی و با شعار شهر تعطیل نیست به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی در دست افتتاح قرار گرفت.

هوشیار در بازدید این جمعه خود از پروژه‌های استخر ستارخان، زمین چمن مصنوعی فوتبال ستارخان، زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید بهشتی، ساختمان اداری، رفاهی ورزشی باشگاه شهرداری تبریز، سالن چندمنظوره سیم‌تریلر و سالن‌های ورزشی چاوان دیدار و بر تسریع عملیات عمرانی مطابق روزشمار تعیین‌شده تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی انجام گرفته و در صورت حضور وزیر ورزش در تبریز، ۶ پروژه ورزشی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: ۴ پروژه ورزشی دیگر نیز در مرحله دوم قابل بهره برداری خواهد بود.

شهردار تبریز با اشاره به پروژه‌های ورزشی تکمیل شده خاطرنشان کرد: ۶ پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال ستارخان، ساختمان اداری رفاهی ورزشی باشگاه شهرداری تبریز، ۲ سالن ورزشی چاوان، زمین چمن فوتبال خلعت‌پوشان و زمین چمن فوتبال تلاش نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که طی روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسند

وی در بازدید از پروژه‌های مختلف ورزشی ضمن تاکید بر تسریع عملیات عمرانی این پروژه‌ها ابراز داشت: استفاده از تجهیزات استاندارد در تکمیل سالن‌های ورزشی، محوطه‌سازی و پیگیری انشعابات این پروژه‌ها باید مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام یابد.

هوشیار در پایان با تاکید دوباره بر رعایت زمانبندی تکمیل پروژه‌های ورزشی تصریح کرد: تمام پروژه‌های ورزشی باید در موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسند و هیچ کم و کاستی در تجهیزات، عملیات عمرانی، محوطه‌سازی، مسیرهای دسترسی نباید وجود داشته باشد.

گفتنی است شهرداری تبریز در سال جاری احداث ۵۵ پروژه جدید ورزشی را با هزار میلیارد تومان هزینه شروع کرده بود که طبق زمانبندی قابل بهره برداری می شوند.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.