کد خبر : 35265
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 11:01

شصت و هفتمین ملاقات مردمی شهردار کلانشهر تبریز در منطقه ۴ برگزار شد

شصت و هفتمین ملاقات مردمی شهردار کلانشهر تبریز در منطقه ۴ برگزار شد

شصت و هفتمین ملاقات مردمی شهردار کلانشهر تبریز به همراه حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی عضو شورای اسلامی شهر بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ اسفند با حضور جمعی از شهروندان در محل ساختمان منطقه ۴ برگزار شد.

آی نیوز- با توجه به اینکه منطقه ۴ از لحاظ وسعت جغرافیایی و مساحت بزرگترین منطقه تبریز محسوب می شود، از حیث رسیدگی به مشکلات شهروندان و افزایش رضایتمندی حائر اهمیت است. بر همین اساس شصت و هفتمین ملاقات مردمی شهردار تبریز در این منطقه برگزار شد.

در این ملاقات، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه بخش عظیمی از بافت فرسوده تبریز در این منطقه واقع شده است، دستورات لازم برای رفع مشکلات شهری و تشویق هرچه بیشتر شهروندان برای احیای بافت فرسوده را صادر کرد.

جلب رضایت‌مندی شهروندان، رسیدگی به مشکلات شهروندان، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه مردم با شهردار، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به سوالات از دیگر اهداف برگزاری سلسه جلسات ملاقات مردمی شهردار تبریز است چرا که یعقوب هوشیار معتقد است بهترین راه احصا دقیق مسائل ارتباط بی واسطه با شهروندان است در همین راستا ملاقات مستمر با شهروندان و پیگیری مسائل شهری از مهمترین برنامه های شهرداری است.

شهروندانی که در مناطق یا سازمان های شهرداری تبریز موفق به حل مشکلات شهری خود نشده اند، با مراجعه به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری می توانند ثبت نام کرده و با شهردار تبریز دیدار کنند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.