کد خبر : 3529
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 6:07

وجود تاکسی های با کیفیت در سطح شهر انتظار به حق شهروندان است

وجود تاکسی های با کیفیت در سطح شهر انتظار به حق شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مردم به حق انتظار دارند که از تاکسی های با کیفیت در شهر استفاده کنند.

به گزارش آی نیوز، دکتر شهرام دبیری در بیست و هشتمین مجمع عمومی اتحادیه های تاکسیرانی کشور با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت استفاده از تاکسی های هیبریدی گفت: شوراهای شهر باید با تعیین به موقع و عادلانه نرخ کرایه تاکسی از ایجاد هرج و مرج در اوایل سال در اخذ کرایه از شهروندان جلوگیری نمایند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل تاکسی های سطح شهر ها امری ضروری در راستای ایجاد رضایت در شهروندان محسوب می شود گفت: هیچ نهاد و ارگانی بهتر از اتحادیه های تاکسیرانی نمی تواند بر امور تاکسی ها نظارت و کنترل انجام دهد. آموزش فرهنگ ترافیکی و نظارت بر عملکرد تاکسیرانان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت آماده سازی ایستگاهها و کمبود ایستگاههای تاکسی در سطح شهر گفت: تاکسی ها در مسئله توریسم شهر نقش مستقیمی دارند باید رانندگان طوری آموزش ببینند که مسافران و گردشگرانی که به شهر می آیند به این رانندگان اعتماد شوند و اگر اعتماد آنان سلب شود شاهد کاهش ورود گردشگر به شهر خواهیم بود.
گفتنی است بیست و هشتمین مجمع عمومی اتحادیه های تاکسیرانی شهری سراسر کشور صبح امروز به میزبانی سازمان تاکسیرانی تبریز در محل تالار اندیشه مجموعه ائل گلی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.