کد خبر : 3536
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 15:36

آغاز عملیات اجرائی احداث دور برگردان شمس از سوی شهرداری منطقۀ یک تبریز

آغاز عملیات اجرائی احداث دور برگردان شمس از سوی شهرداری منطقۀ یک تبریز

 شهردار منطقۀ یک شهر تبریز از آغاز عملیات اجرائی احداث پل دور برگردان کلانتر کوچه –شمس خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه یک تبریز، داوود بهرا گفت: طرحهای عمرانی شهرداری منطقۀ یک بر اساس مطالعات کارشناسی در حوزۀ عمرانی و خدماتی ونیل به اهداف توسعۀ پایدار منطقه بوده و فاکتورهای مهمی چون کاهش بارترافیکی منطقه و تسهیل در عبور و مرور و سایل نقلیه و همچنین شکوفائی و رونق منطقه از اهداف پروژه های اجرائی در سال جدید می باشد.
وی ادامه داد: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و خدمت رسانی به همشهریان عزیز و همچنین جلوگیری از ایجاد ترافیک آبرسان –چایکنار ، عملیات عمرانی احداث پل دور برگردان کلانتر کوچه  در جلوی باغ شمس تبریزی آغاز شده وارد مرحلۀ اجرائی گردید.
شهردار منطقۀ یک تبریز افزود: این طرح شامل دو باند رفت و برگشت ۱۶ متری بوده ودر طول ۳۳ متر عرشه و پایه های بتنی وعرشۀ فلزی احداث میشود.
دکتر بهرا به اجرای عملیات خاکبرداری، آرماتوربندی وجابجائی تاسیسات و زیر سازی بستر پل و همچنین طراحی مدرن پل دوربرگردان شمس اشاره نموده وگفت: این پل با بهره گیری از توان متخصصین فنی ومهندسی و براساس مطالعات کارشناسی با هدف اتصال باند شمالی چایکنار- آبرسان طراحی شده وطی زمانبندی مشخص به مرحلۀ بهره برداری خواهد رسید.
بهرا در پایان از تلاش و جدیت عوامل شهرداری منطقه یک در خصوص رفاه و آسایش عمومی شهروندان وحرکت درمسیر توسعۀ عمرانی ورفاهی حوزۀ منطقۀ یک و زمینه سازی مناسب برای جذب سرمایه گذاران تاکید کرده و از فعالیتهای عمرانی کلان در طول سال جاری توسط شهرداری منطقۀ یک خبر داد.
گفتنی است شهرداری منطقۀ یک تبریز در حال حاضر مجری چندین پروژه اساسی در سطح حوزه می باشد که اتمام این پروژه ها شکوفائی و رونق وتوسعۀ متوازن شهری را دربرخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.