کد خبر : 3537
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 15:43

وزش باد شدید و باران مردم مهاباد را غافلگیر کرد

وزش باد شدید و باران مردم مهاباد را غافلگیر کرد

وزش باد شدید با سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت که با بارش باران همراه است، شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی را فراگرفته و موجب غافلگیر شدن مردم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزش باد و بارش باران شدید که از حوالی عصر یکشنبه در این منطقه آغاز و تاکنون همچنان ادامه دارد، عبور و مرور مردم در سطح معابر و گذرگاه های عمومی را با مشکلاتی مواجه ساخت.
بارش شدید باران که در این ماه از سال در این منطقه کم سابقه گزارش شده است موجب بروز ترافیک شدید در برخی از خیابان های شهر شد و رفت و آمد خودروها را برای دقایقی با مشکل روبرو کرد.
رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: بروز این وضعیت جوی که با رعد و برق شدید و بارش های رگباری همراه است به دلیل ورود یک سیستم ناپایدار مدیترانه ای به آذربایجان غربی و به تبع آن شهرستان مهاباد به وجود آمده است.
غفور محمدپور سرعت وزش تندباد را ۵۵ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و افزود: با توجه به عبور امواج ناپایدار از این منطقه امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.
وی گفت: این شرایط جوی که موجب کاهش دما به میزان پنج درجه خواهد شد تا اواخر روز دوشنبه این منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
محمدپور حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب ۱۶ و ۳۱ درجه بالای صفر اعلام کرد.
شهرستان مهاباد با ۲۱۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.