کد خبر : 35418
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 12:29

ساختمان اداری باشگاه شهرداری تبریز طی روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد

ساختمان اداری باشگاه شهرداری تبریز طی روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از بهره برداری ساختمان جدید اداری باشگاه شهرداری خبر داد.

ناصر اسماعیل‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ساختمان ورزش شهرداری تبریز یکی از پروژه‌های ورزشی شهرداری بوده که به کارفرمایی شهرداری منطقه ۱ و با اجرای این سازمان در حال اجرا است. این ساختمان زیربنای سه هزار مترمربع و در هفت طبقه سازه‌ای با اعتبار اولیه ۴۲۰ میلیارد ریال در خیابان ورزش احداث می‌شود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به بهره ‌برداری از پروژه ساختمان ورزش طی روزهای آینده خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان ورزش در راستای ایجاد واحدی متمرکز برای فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف اجرایی شده است که طی روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان عمران اضافه کرد: با توجه به سیاست های شهرداری تبریز در اجرای ۵۵ پروژه ورزشی از سال گذشته با هدف افزایش سرانه ورزشی دراین پروژه ورزشی هم در اولویت کاری مدیریت شهری قرارگرفت، که بزودی شاهد بهره برداری از این ساختمان ورزشی نیز خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته زمین های ورزشی متعددی در سطح شهر به بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار گرفت که نشانگر عزم راسخ شهرداری تبریز در پیشبرد اهداف مدیریت شهری در حوزه های مختلف اجتماعی، ورزشی و فرهنگی است.

اسماعیل زاده در خاتمه افزود : احداث ساختمان ورزشی مشتمل بر باشگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های بروز است که شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.