کد خبر : 35509
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 11:46

احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر

احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر

شهردار تبریز در جریان بازدید از روز بازارهای شهریم دستورات لازم را برای احداث و توسعه بازارچه های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی صادر کرد.

یعقوب هوشیار به همراه احد صادقی رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان از آخرین وضعیت بازارچه های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

شهردار تبریز گفت : تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه های محلی کمی برخوردار می باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش های این سازمان، رئوس برنامه های پیش روی را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان همچنین در خصوص طراحی و استاندار سازی بازارچه ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرف و مدیریت بازارچه ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه اندازی فروشگاه های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به شهروندان که از جمله برنامه های آتی سازمان می باشد توضیحاتی را ارائه نمود.

گفتنی است شهردار تبریز از بازارچه های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را اتخاد کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.