کد خبر : 35582
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 12:20

طرح مطالعاتی توسعه تفرجگاه ۵۶۰۰ هکتاری عون بن علی بررسی شد

طرح مطالعاتی توسعه تفرجگاه ۵۶۰۰ هکتاری عون بن علی بررسی شد

جلسه بررسی طرح مطالعاتی توسعه تفرجگاه عینالی با حضور مدیرعامل سازمان عون بن علی، نمایندگان شرکت مهندسین مشاور و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

در این نشست بابک دانش پناه با اشاره به پتانسیل های موجود در تفرجگاه عون بن علی، این مجموعه را جزو قطب های توسعه گردشگری خواند و افزود: با توسعه زیرساخت ها و جذب سرمایه گذاران در مجموعه عون بن علی می توانیم شاهد تبدیل این مکان به قطب گردشگری در تبریز و شمال غرب کشور باشیم.

وی افزود: تعریف انواع پروژه های زیرساختی، گردشگری، تفریحی و همچنین ارائه طرح ها و پیشنهادات توسعه ای در همین راستا سبب رشد و شکوفایی این مجموعه فرهنگی و گردشگری شده به طبع آن شاهد افزایش مراجعه کنندگان و گردشگران و در نتیجه توسعه اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

در این جلسه نماینده شرکت مهندسین مشاور نیز ضمن تشریح مطالعات انجام یافته در رابطه با لکه گذاری ها، تعاریف پروژه های زیرساختی، پتانسیل ها، تهدیدات و مزیت های مجموعه عون بن علی به ارائه راهکار و طرح های پیشنهادی خود پرداختند.

تعریف پروژه های زیر ساختی در مجموعه ۵ هزار و ۶۰۰ هکتاری عون بن علی، ارائه طرح و پیشنهاد کلی محدوده پایین دست سد ونیار از محل ساخت سد تا آزاد راه اسپیران و بررسی ورودی شرقی تفرجگاه عون بن علی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگوی کارشناسی قرار گرفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.