کد خبر : 35600
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:53

انطباق تحقق بودجه با مصوب ۱۴۰۲/ تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی در سال گذشته بی‌سابقه بود

انطباق تحقق بودجه با مصوب ۱۴۰۲/ تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی در سال گذشته بی‌سابقه بود

شهردار تبریز گفت: طی ۱۰ سال اخیر منطبق‌ترین بودجه شهرداری تبریز مربوط به بودجه ۱۴۰۲ است که منطبق بر تصویب شورای اسلامی شهر تبریز تحقق یافته است.

یعقوب هوشیار در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز بر اهمیت انطباق بودجه مصوب با تحقق و متمم تاکید کرد و گفت: نقطه عطف عملکرد بودجه ای شهرداری تبریز طی ۱۰ سال اخیر، انطباق تحقق بودجه با مصوب ۱۴۰۲ بود.

وی اظهار کرد: در بودجه مصوب سال گذشته ۸۵۳ پروژه عمرانی مصوب شده بود که طی آن ۱۹ پروژه نیز در قالب تبصره‌های ماده واحده اضافه شده است.

هوشیار ادامه داد: ردیف پروژه های عمرانی که ضرورت تحقق همکاری های بین بخشی با دستگاه های فراسازمانی یا توافق های تملیکی دارند در بودجه مصوب سال گذشته مشخص است و توسط اعضای محترم شورای اسلامی تبریز بررسی می شود و نیازمند تعمیق همکاری با دستگاه های بالادستی مدیریت شهری هستیم.

وی خاطر نشان کرد: قرار بود ۱۵۰ میلیارد تومان از هزینه های اجرای پروژه کلان مترو تبریز از سوی دولت تامین شود ولی تا کنون محقق نشده است.

شهردار تبریز با اشاره به سفر امروز رییس جمهوری به خطه آذربایجان و تبریز پیشنهاد تنظیم و تسلیم نامه ای از سوی مدیریت شهری تبریز با موضوع طرح عدم تحقق مصوبات سفرهای پیشین را ارائه کرد.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اجرای پروژه زائرسرا در شهر مقدس مشهد پرداخت و گفت: مطابق با برنامه ریزی های انجام شده این پروژه ۲۹ بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای این زائرسرا پروژه دیگری با هدف ارائه خدمات زیارتی به پرسنل شهرداری تبریز اجرایی خواهد شد.

هوشیار با بیان اینکه مجموعه اقامتی پاسخگوی مطالبات کارکنان شهرداری تبریز نیست، افزود: استعلام های لازم از شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برای اجرای دومین پروژه اقامتی صورت گرفته است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.