کد خبر : 35630
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 13:06

خدمات‌دهی اتوبوسرانی برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم

خدمات‌دهی اتوبوسرانی برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم

شهردار تبریز از خدمت رسانی اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی برای مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم از ساعت اولیه صبح از خیابان ارتش جنوبی و مسیرهای اطراف به سمت گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد.

به گزارش آی نیوز، شهردار تبریز از خدمت رسانی اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی برای مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم از ساعت اولیه صبح از خیابان ارتش جنوبی و مسیرهای اطراف به سمت گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد.

یعقوب هوشیار در گفتگو با شهریار اظهار کرد: با توجه به اینکه تشییع پیکر مطهر حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم فردا ۵شنبه سوم خرداد از میدان شهدا آغاز و پس از طی مسیر تا میدان ساعت انجام و ادامه مراسم تشییع و تدفین در گلزار شهدای وادی رحمت خواهد بود جهت تسهیل حضور شهروندان در این مراسم شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اقدام به جابجایی شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت خواهد کرد.

وی افزود: اتوبوس‌های شرکت واحد فردا پنج شنبه از ساعات اولیه صبح در مسیر خیابان ارتش جنوبی و خیابان های اطراف مستقر بوده و آماده انتقال شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت هستند.

هوشیار با اشاره به ضرورت کاهش ترافیک در مسیر وادی رحمت اعلام کرد: از عموم شهروندان عزیز خواهشمندیم از تردد با خودروهای سواری شخصی پرهیز کرده و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، از ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده استفاده کنند.

وی در پایان ازحضور مردم ولایتمدار و انقلابی تبریز و استان آذربایجان‌شرقی در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور فقید و همراهان وی قدردانی کرد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم ۵شنبه سوم خرداد از ساعت ۹/۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت انجام خواهد شد .همچنین مراسم بزرگداشت نیز از ‌ساعت ۱۶/۳۰ در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود

گفتنی است آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور مردمی، حضرت آیت‌الله دکتر سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، مالک رحمتی، استاندار جهادی و حسین امیرعبداللهیان وزیر سختکوش خارجه، در بازگشت از آیین افتتاح سد قیزقلعه‌سی کلیبر دچار حادثه شده و به فیض شهادت نائل آمدند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.