کد خبر : 35642
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 12:19

همستر ارزش زمان شما را دارد؟

همستر ارزش زمان شما را دارد؟

یک پدیده جدید در بازار بازی‌های آنلاین و رمزارزی همستر کامبت نام دارد. این بازی‌ها با شعار ”ضربه بزن، درآمد کسب کن“ در حال جذب توجه کاربران شبکه اجتماعی هستند. این بازی با توجه به تجربه موفق یک بازی کریپتویی دیگر، مورد توجه بیشتری قرار گرفت. اما آیا این بازی‌ها و پروژه‌های کریپتویی واقعاً به آرزوهای کاربران خود می‌رسند یا فقط یک ابزار برای جذب کاربران و جذاب‌تر شدن هستند؟ چندانکه نات‌کوین در ابتدا تحت عنوان هیچ‌چیز شروع شده بود اما سپس به یک پروژه موفق تبدیل شد.

بازی همستر به واسطه تجربه موفق یک بازی دیگر افراد را به کسب درآمد آسان و قابل‌توجه ترغیب کرده است. حس عقب افتادن از دیگران، باعث می‌شود که افراد بیشتری به رفتار موجی و هجوم به بازی‌های مشابه ملحق شوند. این شرایط منجر به افزایش ضریب پیوستن ایرانی‌ها به بازار رمزارز نسبت به میانگین جهانی شده است.
در بازی همستر، به دلیل تجربه موفق بازی مشایه قبلی، کاربران از ابتدا به بازی پیوسته‌اند و بخش عمده بازیگران در یک سطح قرار دارند. این موضوع منجر به تقسیم پاداش بین تعداد بیشتری از بازیکنان شده و احتمالاً پاداش کمتری برای هر فرد به ارمغان می‌آورد. به عبارت دیگر، درآمد همستر ممکن است کمتر از نات‌کوین باشد، البته به شرطی که این مورد نیز موفق از آب دربیاید؛ در حالی که تا کنون بازی ها و پروژه های مشابه زیادی پا به عرصه گذاشته و شکست خورده اند.
علی رغم امید برخی مردم، افرادی نیز از کلاهبرداری بون این بازی هشدار می دهند.
در هر صورت با وجود کلاهبرداری های مختلف، تحریم ها و آینده نانمعلوم این بازی که هنوز فقط حرف آن زده می شود، باید در انتخاب این بازی احتیاط به خرج داد. چرا که بی توجه به این که از بازی خوشتان بیاید یا نه، شما وقت و ساعاتی از زندگیتان را برای آن صرف خواهید کرد و باید ببینید این بازی ارزش این زمان تان را دارد یا خیر.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.