کد خبر : 35653
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 11:06

تجویز واگذاری ۱۸۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی

تجویز واگذاری ۱۸۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری ۱۸۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به اشخاص حقیقی و بهره‌برداران حقوقی موافقت کردند.

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری ۱۸۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به اشخاص حقیقی و بهره‌برداران حقوقی، پس از بررسی و ارئه پیشنهاداتی از سوی کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و اعضای آن، به تصویب رسید.

پیشنهاد شهرداری تبریز در این لایحه دریافت ۳۰ درصد از کل قیمت اتوبوس‌های صفر کیلومتر و ۲۵ درصد از کل قیمت اتوبوس‌های کارکرده به صورت پیش‌پرداخت و مابقی به صورت نقد و اقساط است.

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نیز با بررسی این لایحه و ارائه گزارش آن درصحن علنی، پیشنهاد دریافت ۲۰ درصد از مبلغ کل اتوبوس‌های سفر و کارکرده به عنوان پیش‌پرداخت و مابقی به صورت نقد و اقساط را ارئه کرد.

در نهایت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری ۱۸۰ دستگاه، با اخذ ۲۰ درصد پیش پرداخت قیمت کارشناسی اتوبوس‌های صفر و کارکرده و مابقی به صورت نقد و اقساط، به اشخاص حقیقی و بهره برداران حقوقی با تاکید بر واگذاری اتوبوس های دولتی به بهره برداران حقوقی با رعایت ضوابط و واگذاری اتوبوس‌های خریداری شده به اشخاص حقیقی، به تصویب رسید


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.