کد خبر : 4887
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 8:11

پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیر همسطح آخونی با اتمام عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه

پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیر همسطح آخونی با اتمام عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اعلام کرد که عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح روگذر آخونی با اتمام  نصب تیرهای فلزی عرشه به مرز پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.

به گزارش آی نیوز، محبوب عبداله پور در توضیح این خبرگفت: تقاطع های غیرهم سطح به عنوان طرح های تسهیل گر ترافیک شهری، در طی دوسال گذشته از پروژه های مورد توجه شهرداری تبریز بوده است.
وی ادامه داد: بر این اساس، شهرداری تبریز در این مدت، در نقاط مختلف شهر نسبت به احداث تقاطع های غیرهم سطح اقدام نموده است و در حال حاضر نیز، چند پروژه مشابه را در دست دارد کهیکی از آن ها، پل روگذر تقاطع آخونی است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در ادامه، به مشخصات فنی اسن پروژه اشاره و تصریح کرد: مشخصات فنی این تقاطع، بطول ۴۵۰ متر و عرض ۱۵/۸ متر و دارای ۵ دهانه می باشد که دهانه میانی آن ۵۲ متر و چهار دهانه دیگر آن ۲۰ و۳۰ متر است.
عبداله پور، همچنین با تشریح اهداف احداث این طرح اذعان داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح آخونی به منظور کاهش بار ترافیکی و بهبود ایمنی تردد در مسیر اصلی آخونی به دامپزشکی و بالعکس، به عنوان یکی از پر تردد ترین مناطق شهر، اجرا می‌شود.
وی تاکید کرد: ادامه کارهای اجرایی این پروژه، با تلاش شبانه روزی و با شتاب هرچه بیشتردر حال اجرا می باشد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.