کد خبر : 35661
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 23:21

گلزن جدید تراکتور: به آرزوی بچگی‌ام رسیدم

گلزن جدید تراکتور: به آرزوی بچگی‌ام رسیدم

پدیده جوان تراکتور بعد از به ثمر رساندن گل اول خود برای تراکتور گفت به آرزوی بچگی‌اش رسیده است.

به گزارش آی نیوز ، امیر ابراهیم‌زاده، مهاجم تراکتور که در جریان پیروزی تیمش مقابل ملوان دو گل به ثمر رساند، بعد از پایان بازی عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیم شهرم، عشقم گلزنی کنم. از بچگی آرزوی من این بود که بتوانم برای تراکتور گل بزنم. از تمام کسانی که مرا حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: از کادرفنی گرفته تا هواداران که امروز پیش ما نبودند، تشکر می‌کنم. خیلی دوست داشتم امروز هواداران هم باشند و الان هم گلم را به آنها تقدیم می‌کنم. من از ابتدای فصل منتظر یک فرصت بودم تا بتوانم گل بزنم که امروز این فرصت به وجود آمد.  گلزن جدید تراکتور

 

این هفته تراکتور یکی از بهترین بردهای این فصل خود را به دست آورد و شانس خود را برای رتبه سومی زنده نگه داشت. این در حالی است که ملوان در نیمه اول شروعی طوفانی داشت و با گل محمدرضا سلیمانی از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم ۳ گل باعث شد تا تراکتور به بردی مهم برسد.

این پیروزی در شرایطی بود که حمید مطهری با استفاده از سجاد آشوری و تعویض امیر ابراهیم زاده، رد پای خود را در این برد به جای گذاشت و با این نتیجه شرایط تیمش را بهبود بخشید. نکته جالب اینکه پیروزی سه گله در غیاب هواداران تراکتور به ثبت رسید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.