کد خبر : 3567
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 5:31

تامین زیرساخت های مناسب لازمه استمرار کار فرهنگی است

تامین زیرساخت های مناسب لازمه استمرار کار فرهنگی است

رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی و عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تامین زیرساخت های مناسب لازمه استمرار کار فرهنگی است.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، دکتر احتشام حاجی پور در آیین اختتام جشنواره فیروزه محلات تبریز خاطر نشان کرد: زیرساخت های مناسب فرهنگی در صورت تامین می توانند به بسط و استمرار کار فرهنگی در شهر کمک کنند و به بهبود فضای کار فرهنگی و اثر نهادن به رفتار شهروندان کمک کنند.
وی خاطر نشان کرد: عمده ترین معضل بر سر راه تحقق این زیرساخت ها، تامین فضای مناسب است و با شکل گیری و احداث این فضاها می توان نسبت به برنامه ریزی های بلندمدت و منظم اقدام نمود و به حضور شهروندان در این فضاها امیدوار بود.
وی همچنین با موفق ارزیابی کردن جشنواره فیروزه محلات تبریز از آن به عنوان فرصتی مناسب برای ارتقای فرهنگ شهر و شهروندی و نیز اثربخش نمودن اوقات فراغت شهروندان یاد کرد و افزود: تدوین یک نقشه جامع فرهنگی برای تبریز و اجرای دقیق آن به بهبود فضای فرهنگی کمک خواهد کرد و نتایج آن در بلند مدت در رفتار شهروندان مشاهده خواهد دش.
دکتر حاجی پور با تشکر از عوامل برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: امیدواریم زمینه برای برنامه هایی با اثر بخشی بیشتر و بهتر نیز در تبریز فراهم شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.