کد خبر : 3568
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 5:53

عملیات اجرایی استادیوم الغدیر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد

عملیات اجرایی استادیوم الغدیر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از نزدیک شدن مراحل پایانی احداث استادیوم الغدیر خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری، محبوب عبداله پور با اعلام این خبر تاکید کرد که عملیات احداث استادیوم پنج هزار نفری الغدیر با پیشرفت ۷۰ درصدی، به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.
وی گفت: احداث این استادیوم که یکی از ورزشگاه های بزرگ تبریز می‌باشد، از دی ماه سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا می باشد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در تشریح وضعیت فنی پروژه گفت: این پروژه دارای زمین چمن طبیعی، سکوهای فولادی با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر، ساختمان رختکن در دو طبقه، یک باب سرویس بهداشتی، چندین زمین بازی بستکبال و والیبال در اطراف ورزشگاه و همچنین مجهز به پارکینگ می باشد.
وی احداث این استادیوم درمنطقه را لازم و ضروری دانست و در ادامه گفت: توسعه مراکز ورزشی در جهت استفاده جوانان منطقه از یک محیط سالم ورزشی و آموزشی، به عنوان یک ضرورت مطرح بود که خوشبختانه با اجرای این طرح، سهولت دستیابی شهروندان این منطقه به امکانات و فضاهای ورزشی فراهم می شود.
عبداله پور ادامه داد: با توجه به این که این منطقه یکی از مناطق کم برخوردار تبریز است، شهرداری خود را ملزم می داند با هدف تامین مرکز ورزشی و تفریحی در این محدوده قدم بردارد.
عبداله پور در خصوص زمان اتمام پروژه نیز گفت: با اتکا به عنایت خداوند متعال و با تلاش همکاران خدوم شهرداری، سعی داریم تا دو ماه آینده استادیوم پنج هزار نفری الغدیر را به مرحله بهره برداری برسانیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.