کد خبر : 35753
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 13:07

اجرای بتن‌ریزی فونداسیون سالن ورزشی بلوار طوبی

اجرای بتن‌ریزی فونداسیون سالن ورزشی بلوار طوبی

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات بتن ریزی فونداسیون سالن ورزشی بلوار طوبی به اجرا درآمده است.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲، بتن ریزی فونداسیون سالن ورزشی بلوار طوبی شهرک یاغچیان اجرائی شده و این فعالیت رو به اتمام است.

شهردار منطقه ۲ هزینه احداث این سالن ورزشی را در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: احداث سالن ورزشی بلوار طوبی به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه احداث سرویس بهداشتی در ضلع غربی پارک سلامت با انجام جدول گذاری و محوطه سازی پیرامون آن به اجرا درآمده است.

علی‌پور اظهار کرد: برای تکمیل سرویس بهداشتی پارک سلامت که در ۵۰ مترمربع مساحت در حال احداث است، نماکاری و کاشیکاری آن به انجام رسیده و پیرامون این سرویس بهداشتی کف سازی می شود.

وی مطرح کرد: پارک سلامت در انتهای بلوار استادمعین ولیعصرجنوبی در یک هکتار مساحت با پیشرفت فیزیکی رو به رشد و احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و همچنین انجام پله گذاری برای دسترسی به پیاده راه میانی پارک در حال اجرا است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.