کد خبر : 3578
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 7:35

سعید محدث:همت مشترک شورا و شهرداری، رضایت و دلگرمی شهروندان را در پی داشته است

سعید محدث:همت مشترک شورا و شهرداری، رضایت و دلگرمی شهروندان را در پی داشته است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: جلب رضایت شهروندان مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

به گزارش آی نیوز، سعید محدث، اظهار داشت: با تداوم پروژه‌های تحول‌آفرین در جای‌جای شهر، شاهدیم که اکثر شهروندان از این رویه رضایت داشته و حرکت‌های اخیر شهرداری و شورا را بی‌سابقه می‌دانند.
وی ادامه داد: امروز شاهد اجرای ده‌ها پروژه خرد و کلان در سطح شهر هستیم که اجرای تک‌تک‌شان، رفع نیازهای قدیمی شهر را در زمان‌بندی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، به خصوص در حوزه ترافیک و فضای سبز نشان گرفته‌است.
محدث با تقدیر از تلاش شورا و شهرداری در طراحی و اجرای برنامه‌های اساسی، یادآور شد: این همت کارساز، نشان از مدیریت صحیح و کارآمد حاکم بر شهرداری داشته و به خوبی توانسته رضایت و دلگرمی شهروندان را در پی داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: در کنار دستاوردهای ارزشمندی که اجرای هر پروژه به دنبال دارد، بی‌شک جلب رضایت شهروندان در ارتقای روحیه مشارکت شهروندی نیز موثر واقع خواهد بود.
محدث در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهتمام مشترک مدیریت استانی و شهری در توسعه حمل‌و‌نقل عمومی گفت: مدیریت اجرایی استان در دو سال گذشته، با تخصیص اعتبارات لازم، به خوبی توانسته سهم دولت را برای پیش‌برد اهداف پروژه مترو، تحقق ببخشد.
وی در پایان تاکید کرد: استمرار روند همدلی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا، راهگشای حرکت‌های توسعه‌محور است.  


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.