کد خبر : 36222
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 12:07

دومین چمن‌مصنوعی بلوار خلبان با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود

دومین چمن‌مصنوعی بلوار خلبان با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود

شهردار منطقه ۴ تبریز از آغاز عملیات خاکبرداری و تسطیح زمین چمن مصنوعی در بلوار خلبان با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

هادی مقدم‌زاده با اعلام این خبر گفت: بر اساس سیاست‌های بودجه‌ای شهرداری تبریز و در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح منطقه، عملیات احداث یک زمین چمن مصنوعی دیگر در بلوار خلبان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال آغاز شده است.

وی اضافه کرد: عملیات خاکبرداری این پروژه به حجم یک هزار ۵۰۰ متر مکعب در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۷ هزار مترمربع در حال احداث است که گامی در راستای گسترش فضا و سرانه ورزشی منطقه محسوب می‌شود.

به گفته مقدم زاده در سال گذشته زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز در همین بلوار توسط شهرداری منطقه ۴ بهره برداری و تقدیم شهروندان شده است.

پیش از این نیز در اوایل سال جاری زمین چمن مصنوعی ستارخان در بلوار ستارخان و در سال گذشته، احیاء و تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری الغدیر که در چندین سال گذشته راکد مانده بود با احداث چمن مصنوعی در مساحتی بالغ بر ۷۸۰۰ مترمربع تقدیم شهروندان شده است.

همچنین استخر آتش نشانی ستارخان در مساحت کلی ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با هزینه یک هزار میلیارد ریال و پیشرفت ۷۵ درصدی با شتاب پیش می رود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.