کد خبر : 36582
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 9:48

حریف قطری تراکتور ۳ امتیاز گرفت

حریف قطری تراکتور ۳ امتیاز گرفت

آی نیوز – الوکره قطر موفق به کسب پیروزی مقابل روشن تاجیکستان شد.

به گزارش آی نیوز، تیم‌های روشن تاجیکستان و الوکره قطر که همگروه‌های تراکتور ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه مرکزی دوشنبه مقابل هم قرار گرفتند.

روشن تاجیکستان که در نخستین دیدارش به تساوی خارج از خانه مقابل موهون باگان هند رسیده بود، در مسابقه خانگی امروز برای کسب پیروزی یا حداقل امتیاز در جدال سخت با الوکره قطر تلاش می‌کرد که نتوانست به آن دست پیدا کند.

الوکره قطر پس از شکست سنگین سه بر صفر در مسابقه خانگی مقابل تراکتور ایران، فقط برای کسب پیروزی به تاجیکستان سفر کرده بود که توانست در دقیقه ۴۵ روی پاس در عمق عیسی العیدونی از میانه زمین و فرار سریع دالا گلسون با عبور از دروازه‌بان روشن و یک ضربه مطمئن، به گل اول دست پیدا کند.

پیروزی یک بر صفر الوکره و یاران عبدالکریم حسن در زمین روشن تاجیکستان تا پایان مسابقه حفظ شد تا قطری‌ها مثل تراکتور ۳ امتیازی شوند و امیدوار به صعود از گروه A لیگ قهرمانان آسیا بمانند.

الوکره قطر رقیب تراکتور ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی مقابل روشن تاجیکستان شد.

دیدار تیم‌های تراکتور ایران و موهون باگان هند که قرار بود روز چهارشنبه این هفته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲ آسیا برگزار شود، به دلیل امتناع این تیم هندی از سفر به ایران، برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد.

اکنون باید منتظر نظر نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره ماند که مسابقه تراکتور ایران و موهون باگان هند در چه زمانی برگزار می‌شود یا نتیجه این بازی سه بر صفر به سود نماینده ایران خواهد شد.

موهون باگان هند در ابتدا قصد داشت روز دوشنبه به سمت ایران پرواز کند و راهی تبریز شود، اما به یکباره سفرش را لغو کرد تا بازی این تیم مقابل تراکتور ایران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشود.

در شرایطی که گفته می‌شد احتمال دارد به دلیل عدم حضور موهون باگان هند در ایران، تراکتور با حکم انضباطی ای‌اف‌سی با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شود، اما ظاهرا این اتفاق رخ نداده و الکاس قطر هم تاکید به تعویق این بازی دارد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.