کد خبر : 370
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 20:49

حمایت همه جانبه شورای چهارم از مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری

حمایت همه جانبه شورای چهارم از مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری

رییس چهارمین شوراری شهر تبریز گفت: رای بالای شورای چهارم شهر نشان از اعتماد این شورا به مجموعه مدیران شهرداری تبریز است.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، دکتر شهرام دبیری در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری تبریز با اشاره به حمایت قاطع شورای شهر تبریز از مجموعه شهرداری تبریز گفت: شورای چهارم، حمایت همه جانبه از مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری در پیش خواهد گرفت و اهتمام ویژه ای را برای مسائل رفاهی کارکنان مجموعه شهرداری در نظر دارد.
وی ادامه داد: در قبال همین اعتماد، انتظار می رود مدیران و بدنه مجموعه شهری  با تلاش مضاعف خود رضایتنمدی شهروندان تبریزی را به نحو احسن فراهم آورند.
دبیری در بخشی از سخنان خود از سیر تکاملی نهاد شورا صحبت به میان آورد و افزود:همه اعضای منتخب شورای شهر متحد و منسجم و در کنار هم و در راستای توسعه و آبادانی شهر قدم خواهند برداشت.
وی گفت: مدیریت واحد شهری نیاز اساسی کلانشهرهای همچون تبریز است و در راستای اجرایی شدن برنامه سوم می توان گام های اساسی برای این امر خطیر برداشت .
رییس چهارمین شورای شهر تبریز افزود: هم در دوره سوم و هم در این دوره اعتقاد شورا شهر بر این است که بایستی همواره با برنامه پیش رفت و ما بودجه ریزی و برنامه ۵ ساله را با همین روند و به طور علمی در پیش خواهیم گرفت.
دکتر دبیری اجرای خدمات محله ای را موجب فراهم آمدن رضایتمندی شهروندان دانست و افزود:شورای چهارم حتی یک لحظه نمی خواهد امورات شهر مسکوت بماند و چه شورا و چه شهرداری باید رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش افزایش دهند.
وی ابزار تشوق و تنبیه را لازمه کارهای اجرایی عنوان کرد و گفت :در این دوره نظارت شورا از مجموعه شهرداری بیشتر خواهد بود و به هیچ عنوان نبایستی برای حفظ منافع شهرداری خدای نکرده حقوق شهروندان را نادیده گرفته شود، چرا که نارضایتی از مجموعه شهرداری نارضایتی از نظام را در بر دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.