کد خبر : 3735
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 6:24

دکتر رسول درسخوان:شهرها بر پایه فرهنگ استوار هستند

دکتر رسول درسخوان:شهرها بر پایه فرهنگ استوار هستند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به اهمیت جشنواره ملی عکس فیروزه، فرهنگ را یکی از پایه های سازنده شهرها دانست.

به گزارش آی نیوز، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، دکتر رسول درسخوان با تمجید از برگزاری جشنواره ملی عکس فیروزه، ابراز امیدواری نمود با استمرار و گسترش این اقدام فرهنگی شاهد معرفی شایسته شهرمان و همچنین به یادگار گذاشتن تصاویر ارزشمندی از تبریز برای آینده باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهرها بر پایه سه اصل ساخته می شوند گفت: شهرهای ما را سه اصل جهان بینی و فرهنگ، بوم شناسی، اقتصاد شکل می دهد و موجب قوام یافتن زندگی مردم در داخل شهر می شود.
درسخوان با تاکید بر اهمیت جشنواره عکس فیروزه، این جشنواره را گامی در جهت تحکیم پایه فرهنگ و بهبود کیفی زندگی در جامعه دانست و افزود: حضور هنرمندان عکاس از سراسر کشور در تبریز به بهانه ثبت تصاویری بدیع از شهرمان، اقدام بسیار ارزشمندی است که خوشبختانه شش دوره انجام گرفته و به امید خدا ادوار بسیار دیگری را تجربه خواهد نمود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: شایسته است از زحمات شبانه روزی همکاران و مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و دبیرخانه ششمین جشنواره ملی عکس فیروزه برای برگزاری جشنواره ای آبروند قدردانی کنم زیرا این اقدام موجب سربلندی شهرمان بوده است.
به گفته وی، بخش عکس نوشت را تحقیق بر اساس روش کیفی معرفی کرد و گفت: این روش به شکلی متفاوت به بررسی مسائل و تحلیل آنها می پردازد و از اهمیت بالایی برخوردار است و مایه خرسندی است که شاهد تولد چنین فعالیتی در کنار یک جشنواره هنری عکس هستیم.
درسخوان همچنین ابراز امیدواری نمود سال آینده بتواند جزو عکاسان فیروزه هفتم بوده و به ثبت تصاویر ارزشمندی از شهر با روش مقایسه وضعیت جدید و قدیم نقاط مختلف شهر بپردازد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.