کد خبر : 3750
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 6:12

شروع عملیات پروژه های ترافیکی در شهرداری منطقه پنج تبریز

شروع عملیات پروژه های ترافیکی در شهرداری منطقه پنج تبریز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه شهرداری منطقه پنج تبریز گفت: در پی واگذاری انجام کلیه خدمات ترافیکی به معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق اجرای پروژه های متنوع در شهرداری منطقه پنج آغاز شد.

 

 به گزارش آی نیوز به نقل از  شهرداری منطقه پنج، علی اکبر مرسلی  با اعلام این مطلب گفت : پس از واگذاری انجام خدمات ترافیکی به معاونت های حمل و نقل و ترافیک در مناطق دهگانه شهرداری ، با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدام به اجرای پروژه های ترافیکی در سطح حوزه شده است.
وی افزود : اصلاحات هندسی ، نصب گاردریل ، خط کشی معابر ، نصب سرعت گیر و نامگذاری محلات ، میادین و خیابانها از جمله مواردی هستند که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه پنج در سالجاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه پروژه های ترافیکی نقش مهمی در تسهیل تر شدن تردد وسایط نقلیه ، کاهش ترافیک و همچنین آموزش شهروندی دارد در پایان گفت : با وجود آنکه معاونت حمل و نقل و ترافیک جدیداً در مناطق شهرداری تبریز شروع به کار نموده علاوه بر انجام وظایف محوله در نیمه اول سال تا پایان سال نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته اقدام به اجرای پروژه های معین شده خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.