کد خبر : 3772
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:33

فردوسی پور در خندوانه: دیوانه فوتبال هستم/ خواب های من هم فوتبالی است

فردوسی پور در خندوانه: دیوانه فوتبال هستم/ خواب های من هم فوتبالی است

گاهی اوقات به صورت همزمان ۴ مسابقه فوتبال را با هم تماشا می کنم و تمام بازی های داخلی از تیم های پایین جدول تا بالا، همه آنها را نگاه می کنم و زمانی که بازی های فوتبال را تماشا می کنم، ۳ تلویزیون در مقابل من قرار دارد و یک رادیو هم کنار من روشن است.

 عادل فردوسی پور، مجری محبوب برنامه نود بالاخره بعد از درخواست های مکرر رامبد جوان به برنامه خندوانه آمد. عادل فردوسی پور که تا به حال در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی شرکت نکرده بود، یکشنبه شب و در شرایطی که خندوانه روزهای پایانی خود را سپری می کند، به این برنامه رفت و در مقابل رامبد جوان قرار گرفت.

فردوسی پور در ابتدای این برنامه از اخذ مدرک دکترا و برنامه روزانه خود برای اجرای برنامه نود سخن گفت واظهار داشت: گاهی اوقات به صورت همزمان ۴ مسابقه فوتبال را با هم تماشا می کنم و تمام بازی های داخلی از تیم های پایین جدول تا بالا، همه آنها را نگاه می کنم و زمانی که بازی های فوتبال را تماشا می کنم، ۳ تلویزیون در مقابل من قرار دارد و یک رادیو هم کنار من روشن است. حتی روزهای شنبه و یکشنبه بازی ها و حواشی ضبط شده توسط دوربین های نود را نیز تماشا می کنم تا با دست پر وارد برنامه شوم.

مجری برنامه نود در ادامه در خصوص میزان علاقه خود به فوتبال نیز گفت: دیوانه فوتبال هستم. برای اینکه بخواهم این موضوع را ثابت کنم باید بگویم که حتی وقتی خواب هم می بینم، خواب های فوتبالی می بینم. از طرف دیگر شدیدا هم طرفدار تیم لیورپول هستم و گاهی اوقات خواب می بینم که عضو هیئت مدیره یا مدیر عامل لیورپول شده ام. حتی یکبار خواب دیدم که بازیکن لیورپول از اینکه من نام او را در گزارش درست تلفظ می کنم از من تشکر می کند. یکبار دیگر خواب دیدم که در خواب با بازیکن منچستر مسابقه پنالتی دادیم. در مجموع باید بگویم که با تمام ستاره های دنیای فوتبال در خواب فوتبال بازی کرده ام و گل هم زده ام.

وی در ادامه این برنامه در خصوص علت محبوبیت خود و برنامه اش گفت: همواره سعی کردم از موقعیتی که دارم حتی استفاده هم نکنم، چه برسد به سوء استفاده. در این سال ها انواع و اقسام پیشنهادهای بی شرمانه به من شد و معتقد هستم از این شرایطی که تلویزیون در اختیار من قرار داده، نباید سوء استفاده کنم.

فردوسی پور در خندوانه: دیوانه فوتبال هستم/ خواب های من هم فوتبالی است/ با تمام ستاره های دنیا فوتبال بازی کرده ام؛ اما در خواب!فردوسی پور در خندوانه: دیوانه فوتبال هستم/ خواب های من هم فوتبالی است/ با تمام ستاره های دنیا فوتبال بازی کرده ام؛ اما در خواب!

فردوسی پور هنگام بازی پرتاب حلقه با رامبد جوان عنوان کرد: عاشق بازی کردن هستم. کودک درون من هیچ وقت بزرگ نمی شود.

مجری برنامه نود درباره الفاظی که بعضا در گزارش های خود به کار می برد نیز اینگونه توضیح داد: راجع به نکاتی که در گزارش ها مطرح می کنم چندان فکر نمی کنم و تقریبا همه آنها فی البداهه است.

وی افزود: شهرت و محبوبیت و اینکه مردم، از پیر و جوان و زن و مرد من را می بینند و به من لطف دارند برای من مهم است و تنها انگیزه ای که در کار به من کمک می کند، لطف مردم است. پول هیچ وقت برای من ملاک نبوده و اگر پول برای من مهم بود، قطعا جایگاه من الان این چنین نبود. من نمی توانم مانند مردم عادی خیلی کارها را انجام دهم اما به خاطر مردم این سختی ها را تحمل می کنم تا همچنان مورد لطف مردم باشم.

فردوسی پور خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی در صدا و سیما وجود داشته که حمایت های درون سازمانی و برون سازمانی داشتند اما از آنجایی که نیت خیر نداشتند و می خواستند برنامه نود را زمین بزنند، خودشان زمین خوردند. من روحیه ستیزه جویی دارم اما هیچوقت دوست ندارم و نمی خوام ناجوانمردانه رقیب را از کار کنار بگذارم.

این مجری توانای صدا و سیما در پاسخ به این سوال رامبد جوان که آیا آدم خوشحالی هستی یا خیر، گفت: در مجموع آدم خوشحالی هستم وخیلی کم پیش می آید که عصبانی شوم اما اگر عصبانی شوم، بد عصبانی می شوم. روی آنتن هم شده که عصبانی شوم و بیشتر از همه از تهمت های مالی که به من زده می شود عصبانی می شوم. در مجموع آدم کم حرفی هم هستم.

وی در خصوص زندگی با خواهر و برادرش نیز گفت: برادرم ۱۰ سال و خواهرم ۸ سال از من کوچکتر هستند. زمان کودکی سر این مسئله که ظرف ها را بشوییم با آنها سنگ، کاغذ، قیچی بازی می کردیم و من همیشه پیروز می شدم. در خانه هم وقتی حوصله حرف زدن نداشتم از کلمات مخفف استفاده می کردم. مثلا وقتی می خواستم بگویم کولر را خاموش کن می گفتم ک.خ یا وقتی می خواستم بگویم درب را ببند می گفتم د.ب.

فردوسی پور در پاسخ به این سوال که آیا آشپزی بلد هستی یا خیر نیز گفت: در این حد که نون و ماست بخورم و گرسنه نمانم می توانم کاری کنم. البته نیمرو هم می توانم درست کنم.

مجری برنامه نود اظهار داشت: کتاب می خوانم، ترجمه هم می کنم. این خیلی بد است که مردم ما کتاب زیاد نمی خوانند و تیراز کتاب های ما تا این حد پایین است. خوب نیست که وقت ما در شبکه های اجتماعی به جک خواندن بگذرد.  


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.