کد خبر : 3780
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 6:54

شهردار تبریز بر تسریع روند اجرایی پایانه مرکزی تبریز تاکید کرد

شهردار تبریز بر تسریع روند اجرایی پایانه مرکزی تبریز تاکید کرد

شهردار کلانشهر تبریز در بازدید از پروژه ساختمان اصلی پایانه مرکزی تبریز، بر تکمیل هرچه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در این بازدید با حضور در بخش های مختلف این پروژه بر تسریع روند اجرای پروژه پایانه مرکزی و رفع مشکلات اجرایی آن تاکید کرد.
دکتر نجفی پروژه حاضر را یکی از مدرن ترین پایانه های کشور عنوان نمود و بر بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک تاکید کرد.
شهردار تبریز با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه خدمتی دیگر از خادمین شهر تبریز تقدیم شهروندان خواهدشد گفت: ترمینال های مسافربری به همراه فرودگاه و ایستگاه قطار اولین مکانی هستند که مسافران و گردشگران ورودی به شهر آن را مشاهده می کنند و این مکان ها باید تصویری زیبا، مناسب و تاثیرگذار از این مکانها در ذهن میهمانان به تصویر بر جای بگذارد.
 شهردار تبریز درمعیت آقای مهندس اکبری شهردار منطقه ۳ و معاونین حمل و نقل و فنی و عمرانی شهرداری تبریز  و جناب آقای مهندس قلیزاده مدیر عامل محترم سازمان، از روند عمرانی پروژه ساختمان اصلی ترمینال مرکزی تبریز بازدید نمودند.
در این بازدید حسین اکبری شهردار منطقه ۳ تبریز، محبوب عبداله پور معاون فنی و عمرانی، یعقوب وحید کیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و محمد قلیزاده مدیرعامل سازمان پایانه ها شهردار کلانشهر تبریز راهمراهی می کردند.
پروژه ترمینال مرکزی تبریز یکی از پروژه های مهم تبریز می باشد که از زمان آغاز اجرای آن دو دهه می گذرد و از دو سال گذشته عزم مدیریت شهری تبریز بر تکمیل این پروژه استوار گشته است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.