کد خبر : 3814
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 9:03

تاکنون شش هزار نفر برای نامزدی در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند

تاکنون شش هزار نفر برای نامزدی در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند

 

 دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با وجود اینکه دو ماه برای آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات زمان باقی است، بیش از شش هزار نامزد احتمالی برای تصاحب صندلی های سبز بهارستان، اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، علی پورعلی مطلق در همایش توجیهی-آموزشی ستاد انتخابات کشور در استان با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از ۹۶ هزار در سال‌جاری در زمینه برگزاری انتخابات در کشور، نقش آفرین خواهند بود.
به گفته وی، این افراد شامل اعضای ستادهای استانی انتخاباتی، هیات های اجرایی، نمایندگان فرماندار و … می شوند.
وی با اشاره به فعالیت های آموزشی وزارت کشور در راستای آموزش مجریان انتخابات اظهارکرد: آموزش، یکی از مهم ترین شاخصه های هر چه با شکوه برگزار شدن انتخابات است و ما نیز با در نظر گرفتن این مهم، آموزش برای هیات های اجرایی را تا روز انتخابات ادامه خواهیم داد.
دبیر ستاد انتخابات کشور در ادامه سخنان خود ادامه داد: افرادی که در هفته های گذشته در تهران، آموزش های لازم را کسب کرده اند باید محتویات این جلسات را در استان ها به فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات منعکس کنند.
وی از برگزاری همایش های منطقه ای انتخابات در ۱۱ استان کشور خبر داد و گفت: امروز شاهد برگزاری سومین همایش منطقه ای انتخابات در استان هستیم و بقیه همایش ها نیز در روزهای آتی به میزبانی سایر استان ها برگزار خواهد شد.
مطلق ابراز کرد: دو ماه برای ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی، باقی است، ولی تاکنون شش هزار نفر در کل کشور برای نامزدی در انتخابات آمادگی کرده‌اند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.
وی از برگزاری انتخابات سالجاری در ۲۰۷ حوزه انتخابی کشور خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.