کد خبر : 3862
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 8:02

استاندار آذربایجان شرقی عازم باکو شد

استاندار آذربایجان شرقی عازم باکو شد

استاندار آذربایجان شرقی دوشنبه شب جمهوری خودمختار نخجوان را به مقصد باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان ترک کرد.

 

به گزارش آی نیوز از پایگاه خبری استانداری آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده پیش از ترک نخجوان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، هدف از سفر به باکو را توسعه روابط تجاری، اقتصادی، صنعتی و علمی با جمهوری آذربایجان اعلام کرد.
وی با بیان این که این سفر به دعوت وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان انجام می‌شود، افزود: در این سفر با وزاری خارجه، صنایع و حوادث غیرمترقبه آذربایجان و استاندار باکو دیدار خواهیم کرد.
جبارزاده همچنین بر احیای گردشگری سلامت در استان تاکید کرد و گفت: در سفر به باکو در این خصوص نیز با مقامات آذربایجان مذاکره خواهیم کرد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که در زمان تحریم‌ها همسایگان ما در اولویت توسعه روابط بودند، گفت: بعد از رفع تحریم‌ها نیز همسایگان ما در اولویت خواهند بود و امیدواریم از طریق جمهوری آذربایجان بتوانیم حضور خود را بازارهای آسیای میانه و روسیه افزایش دهیم.
جبارزاده همچنین در آخرین روز از سفر سه روزه خود به جمهوری آذربایجان به استان گنجه سفر و با مقامات این استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
هیاتی متشکل از رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نماینده وزارت امور خارجه در شمال غرب کشور و مدیرکل حراست استانداری، دکتر جبارزاده را در سفر به باکو و گنجه همراهی می‌کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.