کد خبر : 3863
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 8:50

بازدید شهردار تبریز از پروژه مرکز همایش های خاوران

بازدید شهردار تبریز از پروژه مرکز همایش های خاوران

 شهردار تبریز پیشرفت عملیات اجرایی مرکز همایش های خاوران در طول دو ماه اخیر را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در بازدید از پروژه  مرکز همایشهای خاوران که در حال حاضر بزرگترین پروژه در حال اجرای شهرداری منطقه ۹ می باشد حاضر و از نزدیک شاهد پیشرفت چشمگیر آن در ۵۶ روز گذشته شد.
شهردار تبریز تبریز بر ضرورت تکمیل و افتتاح این پروژه تا دهه فجر سال آینده تاکید کرد و گفت: لازم است حمایت های خود را از دست اندرکاران این مجموعه چند برابر نماید تا در زمان یاد شده شاهد بهره برداری از آن باشیم.
دکتر نجفی در ادامه حضور سردار نعمان غلامی فرمانده بسیج سازندگی کل کشور  را که هفته گذشته از این پروژه بازدید به عمل آورده بودند را مهم دانسته و اذعان داشت: حضور پربرکت مردان هشت سال دفاع مقدس همچون سردار نعمان غلامی مایه مباهات شهرداری تبریز است سردار غلامی یکی از آن مردان با غیرت عرصه های دشواری است.
وی در پایان از شهردار منطقه ۹،پیمانکار و  مجری به دلیل فعالیت های  شبانه و روزی برای اجرای این پروژه تقدیر نمود و گفت: ما شاهد هستیم که بسیج سازندگی، بسیجی وار سازندگی می کند و شهرداری برخود می بالد که در کنار پروژه های عمرانی اش نام و آرم بسیج سازندگی می درخشد و بسیجیانی همچون مهندس شاهوردی، سرهنگ قائمی و مهندس ساسانی در عرصه عمران و آبادانی شهرمان از خادمان بسیج هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.