کد خبر : 3927
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 7:53

حرکت هماهنگ شهرداری و بانک‌شهر، متضمن تقویت برنامه‌های اقتصاد شهری

حرکت هماهنگ شهرداری و بانک‌شهر، متضمن تقویت برنامه‌های اقتصاد شهری

 دکتر نجفی با اشاره به تعامل مستمر شهرداری و بانک شهر گفت: ظرفیت و جایگاه ویژه بانک شهر، می‌تواند یک امتیاز ارزشمند در رسیدن به شاخص‌های توسعه عمرانی و اجتماعی است.

 به گزارش آی نیوز، شهردار تبریز با بیان این‌که امروزه، بانک‌های تخصصی حوزه شهر در جزئی‌ترین شئونات زندگی شهروندان، حضور جدی و تاثیرگذار دارند، تصریح کرد: جایگاه بانک‌های شهر به قدری برجسته است که دامنه فعالیت آن،  از مباحث عمرانی و اقتصادی شهر گرفته تا فرآیند خرید شهروندان را می‌تواند پوشش دهد.
 وی با اشاره به راه‌اندازی سیستم «خود بانک» بانک شهر در روزهای اخیر تصریح کرد: خوشبختانه امروز، با همت و مدیریت برادر ارجمندم آقای دکتر پورزرندی، مجموع کوشش‌های بانک شهر با درک صحیح و منطقی از نیازهای شهر و شهروندان، در مسیر اعتلای بانکداری مدرن پیگیری می‌شود.
شهردار تبریز یادآور شد: در دو سال گذشته بخشی از برنامه‌های‌مان با همراهی بانک شهر پیگیری شده که این امر از زمینه‌های مهم تعامل مدیریت شهری و بانکی کشور حکایت می‌کند.
 وی به نقش بانک شهر در تقویت برنامه‌های اقتصاد شهری اشاره و خاطرنشان کرد: بانک‌شهر و شهرداری برای رسیدن به نقطه ایده‌آلی که متضمن رفاه اجتماعی شهر باشد، نیاز دارند که دوشادوش هم به سمت هوشمندسازی و چابک‌سازی گام بردارند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: معتقدم این دو مجموعه که ذاتاً از یک خانواده هستند، باید وحدت و هم افزایی را در بستر تعامل با یکدیگر، قوت ببخشند.
دکتر نجفی متذکر شد: ثبت همکاری‌های متعدد بین بانک شهر و شهرداری، در همین راستا مورد توجه دو مجموعه است که تفاهم‌نامه اخیر در خصوص تسهیل زمینه‌های بازپرداخت عوارض از آن جمله به شمار می‌رود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.