کد خبر : 3932
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 3:02

سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری مشهود است

سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری مشهود است

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز سرعت، زمانبندی و کیفیت پروژه های عمرانی شهرداری تبریز را مناسب و مشهود ارزیابی کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر حبیب شیری آذر اظهار داشت: علی رغم مشکلات مالی و رکود اقتصادی موجود در کشور و همچنین افت محسوسی که در عوارض و پروانه های ساختمانی شاهد آن هستیم شهرداری تبریز عملکرد مناسبی در حوزه عمرانی داشته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ارائه گزارش عملکرد عمرانی شهرداری تبریز توسط شهردار و معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: بررسی عملکرد عمرانی شهرداری تبریز بعد از ارائه گزارش توسط شهردار تبریز و معاون عمرانی شهردار موجب رضایتمندی نسبی اعضای شورای شهر شد.
شیری آذر با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر پروژه های عمرانی فعال است گفت: با این حال و فعالیت گسترده عمرانی در سطح شهر در برخی مسیرگشایی ها با مشکلاتی مواجه هستیم که اعضای شورای شهر بر اجرایی شدن این مسیر گشایی ها در نیمه دوم سال تاکید دارند، تا بتوانیم دین و تعهد خود را به شهر و شهروندا تبریزی ادا نماییم.
گفتنی است جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز در دو ساعت اول به صورت غیر مستمع برگزار شد و در ادامه جلسه معاون عمران شهردار تبریز عملکرد عمرانی شهرداری تبریز را به تفکیک مناطق دهگانه شهرداری به اعضای شورای شهر ارائه کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.