کد خبر : 3946
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394 - 10:20

بازی با صبا یک آغاز یا یک پایان / بحران کمبود بازیکن در کمین تراکتور

بازی با صبا یک آغاز یا یک پایان / بحران کمبود بازیکن در کمین تراکتور

روز شنبه هفته آینده تیم تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر در شهر قم به مصاف تیم صبا می رود.

 این بازی اگر برای تیم صبای قم یک بازی خانگی است که باید سه ا متیاز از آن بدست آورد اما برای تراکتورسازی بازی مهم تری خواهد بود.

صبای قم در شش هفته اخیر باختی را در کارنامه خود ثبت نکرده است و نتایج خوبی گرفته است از این رو شاگردان تونی باید بتوانند عملکرد ۷۰ دقیقه اول بازی با ذوب آهن را در طول ۹۰ این بازی نیز به نمایش بگذارند تا با سه امتیاز به تبریز برگردند.

اگر گفته های تونی مبنی بر اینکه در صورت عدم پیروزی در برابر صبا تراکتورسازی را ترک خواهد کرد درست باشد باید این بازی را یک بازی سرنوشت برای تراکتورسازی بحساب بیاوریم.

تراکتور اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد قطعا بخش بسیار زیادی از فشارها از روی بازیکنان و بخصوص کادر فنی تیم برداشته خواهد شد زیرا کسب ۱۰ امتیاز از چهار بازی بسیار ایده آل می نماید. اماهر نتیجه ای غیر از این سوالات زیادی را در خصوص مدیریت و مربی تیم در اذهان بوجود خواهد آورد.

فشارهای زیادی روی تونی و ساختار فنی تراکتورسازی وارد می شود و این گفته تونی الویرا به خوبی موید این نکته است. اما نباید از یاد ببریم که همه چیز یک تیم فقط مربی و کادر فنی و بازیکنان نیستند و مدیریت تیم نیز نقش بسزایی در تیم دارد که به نظر می رسد در برهه کنونی نقش مسائل مدیریتی در وضعیت تیم دیده نمی شود.

هشدار تونی اولویرا در خصوص ریزش بازیکنان سرباز در نیم فصل به موقع داده شده است.

مدیران تراکتورسازی اگر خواهان تقویت تیم در فصل جاری و پیشگیری از بحران کمبود بازیکن در سال آینده هستند باید تمام استفاده را از نیم فصل مسابقات برای جذب بازیکنان باکیفیت به تیم بنمایند. زیرا به نظر می رسد با ریزش و رفتن بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی نه تنها برای این فصل بلکه برای فصل آینده نیز با بحرانی به نام کمبود بازیکن مواجه خواهد شد.

 *** لیدرسالاری و وضعیت جدید تراکتور

*** بحران تراکتوری؛ مدیریت پای خود را بیرون نکشد

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

لیدر حیا کن حاشیه سازی رو رهاکن